anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Rezerwat Przyrody Gulstav Mose

profile.country.pl_PL.title
art1-----
Początkujący

Rezerwat Przyrody Gulstav Mose

zaczynam zabawe z fotografią i narazie jeszcze się ucze, kilka z moich wypocin :)

61 ODPOW. 61
tomik-----
Początkujący

Siemanko. jestem też początkującym i pierwszy raz ocenie inne fotki mam nadzieję że się nie wygłupię. A więc do rzeczy.
Nr.1- dla mnie spoko :thumbsup:
Nr.2- bez obrazy ale żonę bym pominął i skupił się na córeczce przybliżając ją jeszcze.
Nr.3- tutaj sytuacja odwrotna do tej która jest w zdjęciu nr.2
Nr.5- co do zachodów słońca to nie mam doświadczenia, jak dla mnie :thumbsup:
Nr.7- kropelka niech pomyśle :c18 chyba bez kranu byłaby lepsza. Sam mam taką w swojej kolekcji ale na kompie. Chyba zaraz ją wstawie. Pozdrawiam :c20

profile.country.pl_PL.title
art1-----
Początkujący

2 i 3 miały takie założenia żeby rozmazać jedną lub drugą, takie coś ale nierozłączne elementy, mam więcej takich że siedzi córka a pod nią żona itp.i twarz jeden lub drugiej jest rozmyta ale jest obecna :)
zdjęcia pochodzą z pierwszych dwóch dni posiadania aparatu, ale i tak dziękuje za komentarze :)

kata-woj
Początkujący

witaj art1 :c10
ja znawcą nie jestem ale napiszę ci co w moim odczuciu można poprawić ;)

1. wykadrowałabym córeczkę tak aby ona była tylko w kadrze - wszystko to co znajduje się w tle rozprasza uwagę
2. podoba się - takie inne ujęcie ;) mama, córa i rowery - wiadomo o co chodzi
3. skupiłabym się na kadrze żony, wykadrować. poza tym ostrość została... w lesie :D
4. troszkę ciemne
5. na krajobrazach się nie znam ale patrzy się przyjemnie choć to coś po lewej na dole można wystemplować ;)
6. kropelka :thumbsup: wykadrować w pionie (rozumiem, że zdjęcie winno mieć nr 6)
7. szkoda, że aparat za bardzo w górę, nogi ucięte a byłoby przyjemne zdjęcie ;)

czytaj, oglądaj najlepszych i próbuj dalej :thumbsup: