Podziel się wrażeniami!
zaczynam zabawe z fotografią i narazie jeszcze się ucze, kilka z moich wypocin
Siemanko. jestem też początkującym i pierwszy raz ocenie inne fotki mam nadzieję że się nie wygłupię. A więc do rzeczy.
Nr.1- dla mnie spoko
Nr.2- bez obrazy ale żonę bym pominął i skupił się na córeczce przybliżając ją jeszcze.
Nr.3- tutaj sytuacja odwrotna do tej która jest w zdjęciu nr.2
Nr.5- co do zachodów słońca to nie mam doświadczenia, jak dla mnie
Nr.7- kropelka niech pomyśle chyba bez kranu byłaby lepsza. Sam mam taką w swojej kolekcji ale na kompie. Chyba zaraz ją wstawie. Pozdrawiam
2 i 3 miały takie założenia żeby rozmazać jedną lub drugą, takie coś ale nierozłączne elementy, mam więcej takich że siedzi córka a pod nią żona itp.i twarz jeden lub drugiej jest rozmyta ale jest obecna
zdjęcia pochodzą z pierwszych dwóch dni posiadania aparatu, ale i tak dziękuje za komentarze
witaj art1
ja znawcą nie jestem ale napiszę ci co w moim odczuciu można poprawić
1. wykadrowałabym córeczkę tak aby ona była tylko w kadrze - wszystko to co znajduje się w tle rozprasza uwagę
2. podoba się - takie inne ujęcie mama, córa i rowery - wiadomo o co chodzi
3. skupiłabym się na kadrze żony, wykadrować. poza tym ostrość została... w lesie
4. troszkę ciemne
5. na krajobrazach się nie znam ale patrzy się przyjemnie choć to coś po lewej na dole można wystemplować
6. kropelka wykadrować w pionie (rozumiem, że zdjęcie winno mieć nr 6)
7. szkoda, że aparat za bardzo w górę, nogi ucięte a byłoby przyjemne zdjęcie
czytaj, oglądaj najlepszych i próbuj dalej
na tym forum jest dużo wątków o fotografii
ja też znawcą nie jestem, ale myślę, że powinieneś popracować nad wykorzystaniem światła. te plamy słońca są jakieś chaotyczne.
do kadrowania jeszcze niedoszłem
może jakieś info gdzie i jak i oco kaman
a jeśli chodzi o plamy słońca, no cóż między drzewami w parku trudno żeby słońce świeciło inaczej
art1 napisał(a):
do kadrowania jeszcze niedoszłem
może jakieś info gdzie i jak i oco kaman