Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich odwiedzających moją galerię.
Jak wiecie dopiero zacząłem rozdział z fotografią, więc jestem totalnym amatorem, a i jaka presja związana z moimi zdjęciami, sami wiecie mieć krisa jako głównego senseia uffff.... więc zapewne oczekiwania są nie najmniejsze. Dlatego też trochę to trwało zanim zdecydowałem się na galerię.
Już tak nie gadam a pokazuję zdjęcia. Pierwsza seria to zdjęcia z toru Cadwell Park.
P.S. komentujcie, krytykujcie, a szczególnie na temat obróbki zdjęć.
27. Może poziomo ?? Ja wyżej .. Bardzo wąsko
28. Generalnie w pionie mi pasuje. Może jedynie podszedł bym ciut bliżej budynku
23 -26 - ech...co ja Ci mówiłem o lepszy doborze kwiatków ? http://img132.imageshack.us/img132/8703/parowkasb3.gif
kwiatki średnie, ekspozycja do poprawy (jaśniej, jaśniej, jaśniej), GO Ci ucieka, a kadr to nie tylko środkowy czujnik AF'a
27 - nie bardzo. Czemu? Bo nie widzę tu nic ciekawego co spowodowałoby chęć wyzwolenia migawki
28 - poprawne, ale....co ja tam będę pisać
ale fajnie widzieć York oczami inne niż moje
chyba se luknę dzisiaj, jak ja sfotografowałem prawie nowy York
kuraq, Tadeusz, wottexx i kris, dziękować
kris, wybacz :smileyredface: myślałem że nie są aż takie złe te kfiotki. A co do czujnika i kardowania to wiem i nawet czasem pamiętam
Robercie , kwiatki to zdecydowanie w kolorze
No to teraz ja wskoczylam sobie tutaj Twoje zdjatka poogladac i duzo z nich mi sie podoba ale nie wiem czy moje zdanie sie tu liczy -zdanie amatora
dziękuję Bartku za podpowiedź
Joanno cieszę się że te moje "coś" Ci się podobają , każda opinia się liczy, sam jestem amatorem a rozdaje swoje opinie na prawo i lewo :smileyhappy:.
O to mała wrzutka z wypadu do skate-parku, mało zadowalających zdjęć, więc i mało wrzucam. Teraz wypad do Polski więc tam zapewne popełni się więcej poprawnych kadrów, szczególnie pod okiem sensei'a
Ładne, dynamiczne fotki, choć jakaś dziwna kolorystyka!
29-podoba mi sie
Dla mnie 30 Pozdrawiam