anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

trebor - 100Lat!

profile.country.en_GB.title
spoltrebor1ofcej
Początkujący

trebor - 100Lat!

Witam wszystkich odwiedzających moją galerię.

Jak wiecie dopiero zacząłem rozdział z fotografią, więc jestem totalnym amatorem, a i jaka presja związana z moimi zdjęciami, sami wiecie mieć krisa jako głównego senseia uffff.... więc zapewne oczekiwania są nie najmniejsze. Dlatego też trochę to trwało zanim zdecydowałem się na galerię.

Już tak nie gadam a pokazuję zdjęcia. Pierwsza seria to zdjęcia z toru Cadwell Park.

P.S. komentujcie, krytykujcie, a szczególnie na temat obróbki zdjęć.

329 ODPOW. 329
wojttexx
Początkujący

27. Może poziomo ?? Ja wyżej .. Bardzo wąsko :)
28. Generalnie w pionie mi pasuje. Może jedynie podszedł bym ciut bliżej budynku :nauseated_face:

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

23 -26 - ech...co ja Ci mówiłem o lepszy doborze kwiatków ? http://img132.imageshack.us/img132/8703/parowkasb3.gif

kwiatki średnie, ekspozycja do poprawy (jaśniej, jaśniej, jaśniej), GO Ci ucieka, a kadr to nie tylko środkowy czujnik AF'a :P

27 - :c18 nie bardzo. Czemu? Bo nie widzę tu nic ciekawego co spowodowałoby chęć wyzwolenia migawki :P
28 - poprawne, ale....co ja tam będę pisać :slight_smile:

ale fajnie widzieć York oczami inne niż moje :P
chyba se luknę dzisiaj, jak ja sfotografowałem prawie nowy York :nauseated_face:

spoltrebor1ofcej
Początkujący

kuraq, Tadeusz, wottexx i kris, dziękować

kris, wybacz :smileyredface: myślałem że nie są aż takie złe te kfiotki. A co do czujnika i kardowania to wiem i nawet czasem pamiętam :slight_smile:

profile.country.pl_PL.title
Bertone.
Poszukiwacz

Robercie , kwiatki to zdecydowanie w kolorze :D

__________"Niewiele rzeczy przybliża świat tak, jak czyni to fotografia. Dzięki niej odległe miejsca i ludzie stają się bliscy, a nasze życie bogatsze"__________
JoannaR-----
Początkujący