anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

weku-foto

weku-foto
Początkujący

weku-foto

Witam,
co myślicie o moich fotkach ?
na razie jestem amatorem, ale sie powoli szkole :D

piszcie uwagi itp. !

128 ODPOW. 128
Creatoor
Początkujący

Witam
Pytasz co sądzimy. Jest tu coś co mi wpadło w oko, ale na razie nie powiem co. Zacznę od minusów. Pierwsze na co zwróciłem uwagę, to to że strasznie centralnie kadrujesz ujęcia. Polecam rzucić okiem na to: http://www.fotografuj.pl/Article/ABC_kompozycji_-_regula_trojpodzialu/id/60
Pozdrawiam

florius
Początkujący

witaj :)
Wydaje mi się, że wiesz co chcesz pokazać na focie i to się chwali bo foty nie są zabałaganione. Jednak kwestie kompozycji jak radzi Cretoor musisz sobie lepiej przyswoić :)

profile.country.en_GB.title
Michal.
Poszukiwacz

Za kolegami - kompozycja
+ od siebie dodam, wrzucaj troszkę większe te zdjęcia ;)

weku-foto
Początkujący

Dodaje kilka nastepnych ;) ... no i oczywiscie czekam na oceny :D

Creatoor
Początkujący

Witam
Co mam powiedzieć... http://klubkm.pl/forum/images/smilies/confused.gif
1-ka A pisałem o złotym podziale... Portret pieska, więc po co tyle miejsca dokoła? Komoda, jakaś noga od krzesła... Rada: Większe zbliżenie. Masz ogniskową 18mm. Z taką się nie robi portretów (można ale trzeba umieć). Światło a właściwie brak. Po odbiciu na dywanie widać że był słoneczny dzionek wystarczyło więc obrócić się trochę (mając nadzieję, ze psinka zrobi to samo).
2-ka Nie wiem co tu chciałeś pokazać. Ogólny mętlik.
4-ka Ciekawy pomysł. Ustawiłeś kilka elementów, które w efekcie nie są ostre. Po co więc znalazły się w kompozycji? Na dodatek zasłaniają się. Ostrość straszna.
Dobre pomysły to podstawa. Nad techniczna stroną trzeba popracować. Do dzieła. Co Cię nie zabije to wzmocni.
Pozdrawiam

weku-foto
Początkujący

Te zdjecia były wykonane duzo duzo wczesniej, niz mi powiedziałes o tym podziale..