Podziel się wrażeniami!
Witam,
co myślicie o moich fotkach ?
na razie jestem amatorem, ale sie powoli szkole
piszcie uwagi itp. !
Witam
Pytasz co sądzimy. Jest tu coś co mi wpadło w oko, ale na razie nie powiem co. Zacznę od minusów. Pierwsze na co zwróciłem uwagę, to to że strasznie centralnie kadrujesz ujęcia. Polecam rzucić okiem na to: http://www.fotografuj.pl/Article/ABC_kompozycji_-_regula_trojpodzialu/id/60
Pozdrawiam
witaj
Wydaje mi się, że wiesz co chcesz pokazać na focie i to się chwali bo foty nie są zabałaganione. Jednak kwestie kompozycji jak radzi Cretoor musisz sobie lepiej przyswoić
Za kolegami - kompozycja
+ od siebie dodam, wrzucaj troszkę większe te zdjęcia
Dodaje kilka nastepnych ... no i oczywiscie czekam na oceny
Witam
Co mam powiedzieć... http://klubkm.pl/forum/images/smilies/confused.gif
1-ka A pisałem o złotym podziale... Portret pieska, więc po co tyle miejsca dokoła? Komoda, jakaś noga od krzesła... Rada: Większe zbliżenie. Masz ogniskową 18mm. Z taką się nie robi portretów (można ale trzeba umieć). Światło a właściwie brak. Po odbiciu na dywanie widać że był słoneczny dzionek wystarczyło więc obrócić się trochę (mając nadzieję, ze psinka zrobi to samo).
2-ka Nie wiem co tu chciałeś pokazać. Ogólny mętlik.
4-ka Ciekawy pomysł. Ustawiłeś kilka elementów, które w efekcie nie są ostre. Po co więc znalazły się w kompozycji? Na dodatek zasłaniają się. Ostrość straszna.
Dobre pomysły to podstawa. Nad techniczna stroną trzeba popracować. Do dzieła. Co Cię nie zabije to wzmocni.
Pozdrawiam
Te zdjecia były wykonane duzo duzo wczesniej, niz mi powiedziałes o tym podziale..
przy piesku no faktycznie nie potrzebne to miejsce dookoła teraz to zauważyłem.
Ale te świeczki..w jakims minimalnym stopniu mi sie podobaja, dlatego wstawiłem to foto.
mimo to dzieki za krytyke
to dzieki za krytyke
cos nowego
nie podoba mi się rozłożenie ostrości, nawet nie widzę miejsca w którym sie znajduje 0o.