anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Jaki obiektyw do portretow i krajobrazu?Posze o pomoc

profile.country.pl_PL.title
lysy_th
Początkujący

Jaki obiektyw do portretow i krajobrazu?Posze o pomoc

Na wstepie chcial bym wszytkich przywitac i pozdrowic :c37 z uwagi ze jest to mój pierwszy zalozony temat, chodz sledze forum juz troche.
Jestem jeszcze amatorem w swiecie lusztrzanek:) wiec zwracam sie o pomoc w doborze obiektywy majacego sluzyc mi do potretow i krajobrazu(jesli jest mozliwe polaczyc to w jeden :rolling_eyes: )Od 2 miesiec jestem posiadaczem A550 ale mam jak narazie dylko kitowy 18-55.Poniewaz stale zastanawiam sie jaki drugi obiektyw mam wybrac do mojej alphy:)i nie chcial bym na niego wydac wiecej niz 1000zl wiem ze to nie duzo ale mysle ze da sie cos znalesc z wasza pomoca;)Np.ten sigma 70-300 wiem ze jest glownie do makro stworzony i atkie obiektwy nie powinny byc stosowane do potretow(a moze sie myle)ale czy nie byl by dobrym zakupem?Znalazem go za 649zl z Filtr UV..
Prosil bym o pomoc w tej kwesti,z gory dziekuje :c20

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

Na wstepie chcial bym wszytkich przywitac i pozdrowic :c37 z uwagi ze jest to mój pierwszy zalozony temat, chodz sledze forum juz troche.

:c22 Konnichi wa