anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Jaki obiektyw? Może...

danek12
Początkujący

Jaki obiektyw? Może...

Witam
Mam do was pytanie jaki polecacie mi obiektyw do Sony a300?
Ogólnie rzecz biorąc będę chciał robić portrety, zdjęcia sportowe, krajobrazy, czyli tam gdzie potrzebne są duże zbliżenia i szybkie łapanie ostrości oraz czasami będę chciał zrobić zdjęcia MAKRO (czyli potrzebny mi jest taki uniwersalny obiektyw). Wiem, że uniwersalne obiektywy nie są najlepsze, ale na początek taki mi będzie w zupełności wystarczył.
Ostatnio w internecie napotkałem się z obiektywem Sigma 70-300 APO DG MACRO. Proszę was o rady czy ten obiektyw będzie dobry do w/w zdjęć oraz czy będzie łapał szybko ostrość i czy wykonane nim zdjęcia będą ostre oraz czy ma dobre zbliżenie bo w tym temacie jestem jeszcze zielony. Chętnie wysłucham co macie za i przeciw tego obiektywu.
Jeśli nie ten to doradźcie mi jaki obiektyw mogę kupić do lustrzanki sony a300.

Z góry dzięki za odpowiedzi
Pozdrawiam

7 ODPOW. 7
wratislavian
Początkujący

viewforum.php?f=79" target="_blank <- zerknij tu, a moduś jakis przemianuj i przenies do podlinkowanego dzialu:)

danek12
Początkujący

wratislavian napisał(a):

http://www.forum.sony.pl/viewforum.php?f=79" target="_blank" target="_blank <- zerknij tu, a moduś jakis przemianuj i przenies do podlinkowanego dzialu:)



Nie rozumie tego, jakbyś mógł mi wytłumaczyć co mam zrobić to będę wdzięczny... :smileythumbsup:

wratislavian
Początkujący

ojoj.

tutaj jest link:
1. kliknąć należy. nastepnie znalezc kilka tematów o tej sigmie. ----> viewforum.php?f=79" target="_blank
2. jezlei nie poczujesz się mądrzejszyto należy za ten czas kliknąć ten link --------> ten: http://klubkm.pl/forum/forumdisplay.php?f=74" target="_blank i równiez poprzeglądać.