Podziel się wrażeniami!
Witam.Mam Sony 450 z obiektywem 18-55 SAM.Chcialbym kupic do tego modelu obiektyw ktöry ma lepszy zoom tylko nie wiem na co mam zwröcic uwage,i w jakiej cenie powinienen sie zmiescic.Jest to moja pierwsza lustrzanka,kiedys mialem cyfröwke i tam byl 12xzoom optyczny,a w moim 450 jest ale slaby .Dzieki.
Witam
Lustrzanka jak już zauważyłeś ma zmienną optykę i generalnie określenie "zoom" nie istnieje. Jest za to ogniskowa, im ona większa tym, większe "przybliżenie"
Na początek polecam Ci obiektyw SONY 55-200mm - stosunek cena/jakość jest na bardzo wysokim poziomie
Przenoszę też Twój temat w lepsze miejsce
pozdrawiam,
kris
Sorry.I bardzo dziekuje za odpowiedz.
Witam,
Proszę o pomoc w wyborze fajnego teleobiektywu do 450. Głównie chodzi o dobre przybliżenia w zdjęciach sportowych i krajobrazach, portretach, jednak sport i psy w ruchu przede wszystkim
Fotografią się interesuję od jakiegoś czasu, natomiast jest to moja pierwsza lustrzanka i jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o parametry techniczne. Cena max. 2-2,5 tys., choć mam nadzieję, że uda się zamknąć w 1-1,5 tys.
kris patrzyłam już na ten obiektyw, który polecałeś wyżej, ale może znajdzie się coś fajniejszego?
Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam Aga
75-300.
Stosowalem go na poczatku mojej przygody z .Po roku uzytkowania zamienilem go na..."G" o blizniaczych ogniskowych.
Szczerze polecam
Tu masz watek odnosnie tego tele.
AgnieszkaS napisał(a):
kris patrzyłam już na ten obiektyw, który polecałeś wyżej, ale może znajdzie się coś fajniejszego?
wielkość/waga to nie jest istotne, jaśniejszy i większa ogniskowa (choć bez przesady, zdjęć z odległości kilometra nie będę robić ). Stosunkowo często będą to zdjęcia w hali i byłoby super jakby wychodziły wyraźne i bez szumów
70-200mm f/2.8 - ale to nie Twój budżet. Nawet gdybyś kupiła taki obiektyw producenta niezależnego (Sigma/Tamron)