anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Zdjęcia portretowe / tamron 90 2.8

Deis-----
Początkujący

Zdjęcia portretowe / tamron 90 2.8

Czy moglibyście mi polecić jakiś dobry obiektyw do zdj portretowych tzn całości (sylwetki) tylko nie za drogi nie musi być odrazu taki z 'górnej półki' jestem amatorką;)
mam tamrona 90 2.8 ale o ile dobrze wiem ciężko będzie zrobić takie zdjęcie trzeba odejść około 15 m o ile wiem, chyba ze jest jakiś inny sposób ?

17 ODPOW. 17
profile.country.pl_PL.title
Szczupic
Użytkownik

Do całości sylwetki za nie duże pieniądze dostaniesz Sony 50mm/1,8 fajny nowy obiektyw :) choć tu też będzie trzeba trochę odejść :)

___________________________________________________________________ Sony 850 | Minolta Dynax 7 | Sony HVL 42 | Sigma 70-200/2,8 HSM | Sigma 20-40/2,8 | Minolta 100/2,8 | Minolta 85/1,4G | Minolta 50/1,7 | Sony 35/1,4 G
Deis-----
Początkujący

a tamronem nie da rady ?
czy jak odejde te 15m jakos sie duzo pogorszy ?

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Deis napisał(a):

a tamronem nie da rady ?
czy jak odejde te 15m jakos sie duzo pogorszy ?

Nic się nie pogorszy...tyle, że nie zawsze będzie można na wystarczającą odległość odejść :)

profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

Jakość nie, ale zmienia się perspektywa.
Poza tym ten Tamron to prawdopodobnie obiektyw dedykowany do macro, więc korygowany do zdjęć z bardzo bliska.
A ten 50/1,8 to bardzo dobre amatorskie szkło. Jak potzrebujesz bardziej uniwersalnego, poszukaj Minolty/Tamrona/Sigmy 28-75/2,8 - masz i szeroko i do portretu i jasno w miarę.

------------------------------
fotoamator
Szczupic
Użytkownik

Jedynie na czym stracisz to trochę na głębi ostrości :)
Tamron mimo że to makrówka całkiem znośnie sprawdza się jako portretówka :P
Tami.jpg
Agusia1.jpg