Deel jouw ervaring!
Hallo ik heb voorheen een lenovo gehad oud ding maar echt top!!!! toen al 5ghz wlan op de laptop ik praat over een laptop die al meer dan dit jaar meer dan vijf jaar oud is. heel vreemd.
oke ik dacht laat me een nieuwe laptop kopen ik heb de specs bekeken ik doe zelf aan foto en video bewerking voor bedrijven.
en zelf heb ik al een imac maar ik vind werken met windows lekker en op een imac ga ik geen windows zetten.
dat ter zijde in de winkel een laptop uitgekozen het zou of de hp, samsung of sony worden kwa kwaliteit en functies voor de sony gekozen ik heb zelf de nieuwe bravia tv de 5.1 wireless set bluray receiver en de xperia telefoon nu 1 oudere type. de playstation heb ik ook nog.
heel blij duidelijk gevraagd in de winkel werkt dit op 5 ghz wifi verbinding want thuis werkt en is er alleen 5ghz verbinding ik heb hier apparatuur liggen die ik zelf niet kwijt wil.
inmiddels thuis gekomen werkt zie ik dat de wifi verbinding alleen de 2.4 ghz verbinding pakt.
heel jammer ik ben opzoek naar een wifi half mini pci e kaart die er wel in gaat en ook zal werken.
ik heb er al een intel kaartje in geplaats een 6200 maar die werkt niet echt met de systeem mee.
en deze geeft aan dat de wifi verbinding uitgschakeld is.
ook als ik een nieuwe installatie doe van windows.
graag uw hulp anders moet ik helaas afscheid nemen van de laptop en zal ik overmoeten stappen naar een dergelijke merk waar wel alles in orde en op orde is.
lenovo ver van zn tijd had toen alles er al in. behalve een lichtgevende toetsenbord.
dat heeft de sony nu wel.
graag hoor ik van u terug mvg,