Podziel się wrażeniami!
Witam,
Do tej pory byłem bardzo zadowolony z produktów marki SONY. Miałem już 3 telefony Xperia, jako że działały mi one bardzo dobrze postanowiłem kupić również komputer VAIO. Po kilku miesiącach użytkowania przyszła pora ma serwis - nawalił wentylator. Wszystko odbyło się w terminie, nie miałem na co narzekać - może dlatego że sony w tamtym czasie prowadziło w Polsce jeszcze sprzedaż laptopów?
Moje pozytywne nastawienie do tej marki zmieniło się w ubiegłym miesiącu, kiedy to komputer nawalił po raz drugi.
Pierwszym rozczarowaniem jakie mnie spotkało był niezaktualizowany numer do serwisu na stronie sony. Dzwoniłem, dzwoniłem i nic. Zadzwoniłem więc do sklepu, w którym zakupiłem komputer i tam dopiero podano mi nowy aktualny numer.
Stworzyłem zgłoszenie serwisowe 07.09 kurier dojechał do mnie po komputer kilka dni później. Otrzymałem informację, że serwis dąży do zwracania komputerów w ciągu 3 dni, pomyślałem więc, że będzie dobrze. 12.09 dostałem powiadomienie od kuriera, że paczka została dostarczona (ok. godziny 9:00) - niestety serwis zaksiegował ja dopiero dzień później tj. 13.09.
Niestety okazało się, że serwis nie posiada części do naprawy - status oczekiwania na części zamienne widnieje w moim zgłoszeniu do dziś.
Pierwszy raz skontaktowano się ze mną 23.09 z propozycją rekompensaty powstałych nieprzyjemności w postaci przedłużenia gwarancji o 3 miesiące - jednakże nie poinformowano mnie przy tym o postępach w naprawie. Nie przestałem na propozycje w związku z czym grzecznie podziękowano mi za odpowiedź i poinformowano, że w dalszym ciągu nie ma informacji dotyczących dostępności części.
Moja cierpliwość skończyła się 13.10 (w międzyczasie próbowałem dowiedzieć się czegoś poprzez infolinię - jednakże odpowiedź zawsze była taka sama - status bez zmian). 13.10 minęło 30 dni od daty zaksięgowania w serwisie dostawy - pomijam fakt, że w ogólnych warunkach gwarancji widnieje zapis mówiący o tym, że dni te liczymy od otrzymania przez serwis reklamacji (a więc 06.10 minęło 30 dni od mojego zgłoszenia). Tak więc 13.10 skontaktowałem się z infolinią gdzie znów powiedziano mi jak wygląda status naprawy, zażądałem kontaktu bezpośrednio z serwisem jednakże odnowiono mi podania numeru telefonu i powiedziano, że mogę kontaktować się z nimi mailowo. Tak więc wysyłam zapytanie o termin dostawy do mnie komputera przytaczając fakt niewywiązania się gwaranta z umowy. Otrzymałem odpowiedź, tutaj pozwolę sobie przytoczyć:
Krew mnie zalała gdy przeczytałem tę wiadomość, niezwłocznie odpowiedziałem na nią żądając zwrotu pieniędzy bądź nowego sprawnego sprzętu. Niestety odpowiedzi nie otrzymałem do dziś. Zadzwoniłem na infolinię - historia ta sama - czyli mogę jedynie otrzymać informację na temat statusu zgłoszenia.
Dziś mija 41 dzień o zgłoszenia naprawy i do tej pory nie otrzymałem żadnych konkretnych informacji.
Przyszłym potencjalnym użytkownikom SONY zdecydowanie odradzam zakup sprzętu tej marki - nie tylko komputerów. Takie lekceważenie klienta świadczy o bardzo niskiej kulturze organizacyjnej tej firmy. Szukając w internecie znajdziecie mnóstwo podobnych przypadków.
Mam nadzieję, że po opublikowaniu tej wiadomości ktoś w końcu weźmie się za rozwiązanie mojej sprawy, jednakże nie przywróci to już mojego zaufania do marki.
Nr rejestracji naprawy: 14830281