anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

dobór przewodów do kina domowego

profile.country.pl_PL.title
spoljacekSONY1qqdpc
Początkujący

dobór przewodów do kina domowego

Witam.
Bardzo proszę o konkretne odpowiedzi.Otóż mam zestaw kina domowego STR-DH500 i zestaw kolumn SS-FCR4000..Muszę kupić do w/w zestawu nowe przewody głośnikowe.I tu mam problem:nie wiem o jakim przekroju do frontowych i jakim do satelit.Nie jestem audiofilem- lubię czysty dźwięk i to wszystko.Czy powinienem kupić z kable OFC ? A może wystarczą CCA OFC ?Najdłuższy odcinek przewodu będzie miał ok.9 metrów.Bardzo proszę o konkretne porady.Na większości forów dyskusja i porady odbiegają od konkretnych,ludzkich porad. :c20

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Tomek69N
Poszukiwacz

:c37 jestem tylko elektrykiem. To na wstępie. Jeśli ułożysz kable o przekroju 1,5mm2 to wystarczy wg mnie. Jakości kabli nie dosłyszysz a za czystość dźwięku jest odpowiedzialne tak naprawdę sporo innych czynników o które powinieneś zadbać jeśli ci na nim tak zależy. Zadbaj o to by kolumny nie stały bezpośrednio na podłodze (sugeruję kolce), po to żeby bas nie przenosił się przez nią i nie drżało całe pomieszczenie zamiast membrany, ponadto zadbaj o wygłuszenie pomieszczenia etc... Opór przewodu, który nie jest posrebrzany spowoduje jedynie osłabienie mocy dostarczanej do głośników, której i tak pewnie nigdy w pełni nie wykorzystasz. Wg mnie po prostu sprawić sobie powinieneś dobre końcówki i postarać się o prawidłowe ich dokręcenie/dociśnięcie na zaciskach. Wszystko w temacie. ;)

spoljacekSONY1qqdpc
Początkujący

Dziękuję za porady.A czy wystarczą przewody CCA czy powinny być z czystej miedzi? Czy jest duża różnica przy odbiorze dla "zwykłego" śmiertelnika? :c20

profile.country.PL.title
Tomek69N
Poszukiwacz