annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

CI+ Module KDL-32EX711

profile.country.nl_NL.title
dvd-linden
Bezoeker

CI+ Module KDL-32EX711

Ik heb een probleem met de CI+ module van Ziggo. Het authenticatie-proces start namelijk niet als ik de module in mijn tv heb gedaan en de tv daarna weer aanzet. Ik heb de stappen precies gevolgd zoals aangegeven wordt in de handleiding, dus ik weet niet goed waar dit aan zou kunnen liggen. Ned 1 HD doet het gewoon (dus de installatie van digitale zenders moet goed gegaan zijn), maar ik loop dus vast bij het authenticatie-proces.

Zou het kunnen dat de module of het slot voor de module kapot?

Mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt.

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Ik denk niet dat de module kapot is.

In de module zit een kaartje.

- zit er een kaartje in van je provider (Ziggo of een andere) ?

- is dat kaartje geactiveerd?

- Zo ja: haal dat kaartje er eens uit en zet weer terug, ipv de hele module.

Is het wel echt een CI+ module (met plus) en niet een ouwe CI modulen uit een eerdere tv (vast wel, anders zou Ned 1 HD niet werken).

Zit je tv ook op het internet aangesloten? (dan haalt ie automatisch firmware updates op, als Systeemupdate AAN staat). Heb je de nieuwste firmware ? of is het een TV die in november 2010 oid gekocht is, en sindskort heb je er een CI+ module bij?  Voor de firmware: PGK04.092EUL-0108 is de huidige firmware versie. Je kan dit checken bij Home, helemaal naar links, Instellingen-Productondersteuning-SysteemInformatie. Zie elders op deze site hoe dat eventueel te updaten via pc/usb stick etc. als je TV niet op het net zit. De reden van de firmware updates in het verleden was o.a. het communiceren met de CI+ modules.