Deel jouw ervaring!
Ik heb sinds 2 weken last van een flikkering in het beeld van mijn KDL40EX720. De flikkering is niet constant, maar komt en gaat. Het duurt niet eens een seconde per keer, maar is wel zeer hinderlijk. Het ligt niet aan wat ik kijk, want het gebeurt op alle kanalen en ook op HDMI. Als de flikkering er is en ik kijk in het menu van de tv dan flikkert het beeld ook.
Het helpt niet als ik de stroom er van af haal, de tv uitzet, het kanaal verander. Ik heb geen idee waardoor het komt en hoe het ook weer weggaat, maar het is wel irritant. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? Ik heb 2 filmpjes van de flikkering bijgevoegd. Het is op camera minder goed te zien dan met het blote oog.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is in ieder geval duidelijk zichtbaar en behoorlijk vervelend.
Aangezien je er altijd last van hebt, ongeacht wat je kijkt, lijkt het mij een probleem met de TV en ik zou hiermee terug gaan naar waar je hem hebt gekocht.
Ik neem aan dat je nog binnen de garantie periode zit gezien het model.
Succes,
Het is in ieder geval duidelijk zichtbaar en behoorlijk vervelend.
Aangezien je er altijd last van hebt, ongeacht wat je kijkt, lijkt het mij een probleem met de TV en ik zou hiermee terug gaan naar waar je hem hebt gekocht.
Ik neem aan dat je nog binnen de garantie periode zit gezien het model.
Succes,
zoals John zegt:
als dit plotseling is gaan optreden, na een aantal maanden gebruik zonder klachten, nu 2 weken lang regelmatig terugkerend: contact op nemen met leverancier / garantie / reparatie.