annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe zorg ik ervoor dat ik geen vertraging heb in mijn beeld/ geluid

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Thijskuhhh
Bezoeker

Hoe zorg ik ervoor dat ik geen vertraging heb in mijn beeld/ geluid

Hallo iedereen,

Sinds kort ben ik een trotse eigenaar van de Sony BRavia ( modnr KDL-32EX500 )  deze is aangesloten op mijn Sony DAv-x1 home Theatre systeem..

Helaas kwam ik erachter dat er tijdens het kijken van een film  een vertraging voorkomt wat geluid en beeld betreft. Het geluid is trager dan het beeld ( wat best irritant is)

Mijn vraag is dus hoe ik ervoor kan zorgen dat beide systemen functioneren zoals het hoort te zijn..

In het verleden had ik helemaal geen last van dus ik denk dat het te maken heeft met mn nieuwe tv..

Ze zijn aangesloten via een scart omdat op de Dav-x1 geen Hdmi uitgang bevind..

Heeft er iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Ik heb het nagevraagd in diverse winkels en ook deze wisten het niet te vertellen.. Zelf heb ik de instellingen bekeken (zo ver ik er verstand van had) en kon het dus ook niet oplossen..

Zou er een verschil zijn als ik andere kabels zou gaan gebruiken? Zoals misschien component? Of heeft het toch echt met instellingen te maken..

Het zelfde probleem had ik ook met de x-box en die heb ik nu aangesloten via VGA en dat werkt wel goed..

Hieronder bevindt de link naar het Home Theatre systeem

http://www.sony.nl/product/hcs-surround-kit---dvd-player/dav-x1#pageType=manual

Ik hoop dat jullie mij hier wat meer over kunnen vertellen en het probleem hierdoor op te lossen..

Alvast bedankt!!

Groetjes,

Thijs

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Thijs,

Je kunt op de volgende link: http://pdf.crse.com/manuals/2594460241.pdf op bladzijde 58 NL de AV sync regelen.

U kunt natuurlijk ook even de firmware update doen (dat is zo ie zo goed), maar denk niet dat dit het probleem gaat oplossen.

Verder raad ik aan om van de TV naar de X1 een optische kabel te gebruiken, dit werkt altijd in uw voordeel.

Ik hoop dat u zo een beetje verder komt.

Succes

Groet,

Ghost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Thijs,

Je kunt op de volgende link: http://pdf.crse.com/manuals/2594460241.pdf op bladzijde 58 NL de AV sync regelen.

U kunt natuurlijk ook even de firmware update doen (dat is zo ie zo goed), maar denk niet dat dit het probleem gaat oplossen.

Verder raad ik aan om van de TV naar de X1 een optische kabel te gebruiken, dit werkt altijd in uw voordeel.

Ik hoop dat u zo een beetje verder komt.

Succes

Groet,

Ghost.

profile.country.nl_NL.title
Thijskuhhh
Bezoeker

Eeej Ghost,

Thanks het heeft gewerkt..

Ik heb de optische kabel geplaatst en de x1 gesychroniseerd via de av/Amp Sync..

In ieder geval het werkt weer zoals het zou moeten zijn!

Bedankt voor uw snelle reactie

Groetjes

Thijs