annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Na update naar M8.728 niet alle zenders meer via CI+

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
SNPVN1
Bezoeker

Na update naar M8.728 niet alle zenders meer via CI+

gisteren heb ik op mijn KDL-32EX402 nieuwe firmware gezet, van M8.727 naar M8.728.

Nu krijg ik niet alle digitale zenders meer. De OSD info staat er wel maar beeld blijft zwart.

Ik heb de tv weer terug gezet naar de fabrieksinstellingen en de tv de zenders opnieuw op laten zoeken maar geen resultaat. Ook heb ik de CI+ module eruit gehad maar hielp ook niets.

Met de huidige firmware is de tv ook trager geworden met zappen. Als ik het volume wil bedienen terwijl ik net gezapt hebt is hij blijkbaar nog met iets bezig en reageert dan ook niet.

Als hij klaar is met z'n werk verandert het geluid pas.

Mocht er geen nieuwere firmware komen wil ik graag weten hoe ik weer terug kan naar de vorige firmwareversie waarbij wel alles goed werkte.

Mijn huidige aanbieder is UPC in Alkmaar en de zenders die ik mis zitten op de volgende frequentie: 858750

Met o.a  (302) Discovery Science en (303) Discovery World en (310) Geschiedenis24.

Hoop dat er iemand is die me hier verder mee kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Peter

11 ANTWOORDEN 11
JPMuys
Bezoeker

Beste Rob,

Ik heb hetzelfde probleem in Zeeland bij Delta.

Ik heb op advies van Delta een update gedaan naar de nieuwste Sony update nadat mijn digitale zenders het op NED1 na ineens niet meer deden.

De televisie loopt ook geregeld vast tijdens het zappen.

Heb hem ingeladen naar BCC middelburg en daar beweerden ze dat het updaten van de Sony website het probleem alleen maar groter maakt.

Een oplossing om in ieder geval zenders digitaal te ontvangen is taal Nederlands en land Zweden te kiezen.

Dit werkt bij mij ook, helaas loopt hij nog steeds vast bij het zappen.

Sony beweert dat het aan Delta digitale tv ligt, Delta beweert dat het aan Sony ligt......

Terug naar een oudere versie kan niet dus je zit met de gebakken peren en ze sturen je van het kastje naar de muur.

mvg JP Muys

Edbomer
Bezoeker

Ik heb een soortgelijk probleem maar dan met een Philips

Na de laatste zenderwijziging loopt mijn tv vast op JimJam, Extreme Sports en France2

Delta beweert het probleem niet te kennen maar na contact te hebben opgenomen te hebben met Philips die het probleem doorverwezen naar een service centrum in Goes kreeg ik te horen dat het niet mijn tv is.

Het probleem doet zich ook voor bij Sharp, LG, Sony en nog een aantal

Delta blijft zeggen dat het mijn tv is, maar het is wel vreemd dat het zich pas voordeed na de zenderwijziging

Het zijn gelukkig zenders waar ik niet naar kijk maar toch een groot min-puntn slechte service

Message was edited by: Edbomer