annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ondertiteling

profile.country.nl_NL.title
agricultoo
Bezoeker

Ondertiteling

Mijn TV is een Sony KDL-37EX402. Als ik de cammodule gebruik dan heb ik op sommige kanalen geen ondertitels.  gebruik ik daarentegen een digitale ontvanger dan heb ik ze wel! Ik wil graag de cam module blijven gebruiken maar sleutelen aan de optie"ondertitels"geeft geen resultaat. Wie oh wie?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Arthur_Reijn
Lid

Beste

De kabelprovider zal dit bepalen, zorg er in ieder geval voor dat je toestel de nieuwste software heeft voor de zekerheid

Arthur

profile.country.nl_NL.title
agricultoo
Bezoeker

ik ben diverse uren met mijn kabelprovider in beraad geweest.Helaas,zonder resultaat. Daarna stuurden ze mij naar hun servicedeskmet een betaald nummer van 0,65 ct/min.Na een half uur wist men het ook daar niet meer en wilde mij een monteur sturen voor 50,-euro per uur.Mijn 2e TV (Samsung,sorry)werkte na veranderen van de optie "ondertitels"wel.Mijn 3e TV heeft een digitaal(extern dus) kastje en die geeft ook geen problemen.Mijn provider zegt dat de softwareversie van mijn TV ok is. Ik vermoed dus dat ik echt wat aan die SonyTV moet doen. Die monteur zou ik nog even buiten de deur willen houden Vr.groeten HdB

profile.country.nl_NL.title
Roel_C
Bezoeker

Beste,

Er wordt vaak aan gegeven dat er ondertiteling wordt mee gezonden, maar dit is idd niet altijd het geval (oa bijv. vaak ned1/2/3 hd Ziggo; in dit geval heeft deze provider deze "lege ondertitel-stream" bewust gedaan, omdat er bij veel merken de ondertitel-functie vaak standaard al op"aan" staat en hier gingen schijnbaar veel mensen over klagen). Een andere optie is dan (lijkt op txt pag888) bij taalkeuze ipv "Nederlands" "888" te kiezen (indien mogelijk). Had U dit ook al geprobeerd ?

PS: dit blijft oa provider afhankelijk en ik weet natuurlijk niet in welk gebied U woont, maar dit is een tip die U wellicht uit zou kunnen proberen.

Mvg Roel

profile.country.nl_NL.title
agricultooo
Bezoeker

Dank voor uw aanwijzigingen.Het is niet mogelijk 888 in te vullen. De enige opties zijn: uit,basis en hardhorend. Voor alle duidelijkheid..... Met Ned 1,2,3 enz heb ik geen problemen! Toen ik een paar weken terug de TV voor het eerst aansloot,werkte alles goed.Het kan zijn dat ik zelf te veel aan de opties gezeten heb dat daarna ik problemen kreeg met de ondertiteling? Het gaat om film zenders als MGM,Hallmark,13 street. en kennis zenders als Discovery Science,world en national geografic wild enz. De gewone discovery en national geografic hebben wél ondertitels..... Mijn andere TV's werken wel goed dus komt er volgens mij wél een "ondertitel stroom" binnen. Doe ik iets fout in de procedure? Het valt me op als ik fabrieksinstellingen kies, de optie ondertitels op uit staat. Hierna zet ik die optie aan en laat digitaal de zenders zoeken maar dan nog heb ik het zelfde probleem! Alle mogelijke variaties heb ik geprobeerd, met of zonder cam module. Als u voor mij verder wil denken dan graag!

profile.country.nl_NL.title
agricultoo
Bezoeker

Sorry, wat verwarring misschien..... maar agricultoo is het zelfde als agricultooo......... Dus mijn vraag blijft nog open staan. Wie oh wie?