Deel jouw ervaring!
Ik gebruik de Bravia KDL-32P2530 al jaren naar tevredenheid, maar ben nu overgeschakeld naar digitale ontvangst met een extrene decoder die is ingebouwd in een HDD recorder. Ik heb de TV alleen aansgesloten met een HDMI kabel. Alle andere snoeren zijn verwijderd.
Nu wil ik dat als ik de TV aan zet, deze automatisch naar de HDMI ingang gaat kijken, en zoals een goede "domme monitor" betaamd, deze direct gaat weergeven.
Ik wil NIET eerst op mijn TV-remote control te hoeven kiezen dat er naar de extrene HDMI bron geschakeld moet worden! Ik ben lui aangeled
Kan dat? Hoe?
Message was edited by: Rinus747
Beste Rinus,
Mijn advies is de tv terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, dan opnieuw taal/land kiezen, maar GEEN kanalen laten zoeken.
De tv kent dus geen presets en zal op een AV kanaal opstarten, indien je decoder aanstaat zal de HDMI het wellicht overnemen en op de juiste ingang gaan staan.
Succes
Arthur
Beste Rinus, is het probleem opgelost? Ik namelijk hetzelfde probleem.
Schakel je de TV misschien in met een andere knop dan de groene aan/uit knop? Als je die gebruikt voor het uitschakelen en dan weer inschakelen zou het toestel vanzelf naar de laatst gebruikte ingang (in jouw geval de HDMI ingang) moeten gaan.
Message was edited by: roben008