annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

pc aansluiten op Sony Bravia KDL 32EX500

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
chathob
Bezoeker

pc aansluiten op Sony Bravia KDL 32EX500

Hoe krijg ik het beeld fullscreen?

Het lukt me om via de vga aansluiting verbinding te maken. Mijn laptop draait onder XP

Sony Bravia KDL 32EX500

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Je moet op de PC een ander beeldscherm formaat kiezen... 
Eentje met 16:9 verhoudingen in hori-verti, liefst de resolutie die je Bravia ook heeft: 1920 x 1080 pixels.

http://www.sony.nl/product/t32-ex-series/kdl-32ex500#pageType=TechnicalSpecs

Of je laptop dat kan, hangt af van je laptop, en de driver die je geinstalleerd hebt. Met rechtsklikken op een lege plek op je bureaublad, en dan naar Properties en dan naar Settings kom je bij je beeldscherminstellingen.
Wat je exact moet instellen en of jouw laptop het aankan hangt af van je laptop.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Je moet op de PC een ander beeldscherm formaat kiezen... 
Eentje met 16:9 verhoudingen in hori-verti, liefst de resolutie die je Bravia ook heeft: 1920 x 1080 pixels.

http://www.sony.nl/product/t32-ex-series/kdl-32ex500#pageType=TechnicalSpecs

Of je laptop dat kan, hangt af van je laptop, en de driver die je geinstalleerd hebt. Met rechtsklikken op een lege plek op je bureaublad, en dan naar Properties en dan naar Settings kom je bij je beeldscherminstellingen.
Wat je exact moet instellen en of jouw laptop het aankan hangt af van je laptop.

profile.country.nl_NL.title
chathob
Bezoeker

Bedankt voor je advies. Het is gelukt:

1. Ik heb de driver van de grafische chipset geupdate

2. de schermresolutie van de Bravia werd niet als optie gegeven, maar het lukte wel met 600 x 800  en de optie beeldvullend.

3. op de Bravia heb ik tot slot onder beeldregeling de schermmodus ingesteld op volbeeld. het geeft uiteindelijk wel enige vervorming in de breedte, maar dat maakt niet zo uit voor het doel waar ik het voor nodig heb.

Nogmaals dank.