annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen KDL37EX402

profile.country.nl_NL.title
Rwah1977
Bezoeker

Problemen KDL37EX402

Goedemiddag allemaal,

Mijn schoonouders zijn in het bezit van een Sony KDL37EX402 ( 3 maanden oud: december 2010 ) en deze heeft last van de volgende problemen:

1) Het beeld blijft na verloop van tijd stilstaan ( bevriezen ) en kan alleen gecorrigeerd worden door de stekker uit het stopcontact te trekken en opnieuw in te steken. Dit voorval blijft zich herhalen. Software update helpt niet, want de TV geeft aan dat hij over de laatste nieuwe update beschikt, terwijl dit een oudere versie is???

2) De TV springt na verloop van tijd automatisch op AV1, zonder dat er überhaupt een extern apparaat zit aangesloten op de scartaansluiting. Dit gebeurt de laatste tijd steeds vaker, erg vervelend. Dit is eigenlijk pas sinds een week het geval.

Weer iemand wat dit kan zijn????

P.s. er wordt gebruik gemaakt van een Neotion CI+ module met Ziggo smartcard.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Kan te maken hebben met software update van de TV, een tijd terug, dat je opnieuw de CAM module met de TV moet laten kennismaken.

Je kan proberen die Ci+ CAM module er even uit te trekken, tv aan en weer uit zetten, CAM module er weer in steken, TV aanzetten. Je kan proberen het ziggo smartcardje even uit en daarna weer in je CAM module te steken.

profile.country.nl_NL.title
Rwah1977
Bezoeker

Ik zal het deze week eens proberen, iig bedankt voor de snelle tip!

profile.country.nl_NL.title
Rwah1977
Bezoeker

De problemen zijn helaas niet verholpen... sterker nog, er is nog een probleem bijgekomen.

Zo geeft de TV nu na verloop van tijd de melding dat er op een andere zender dient te worden afgestemd, anders schakelt de TV zich automatisch uit. Dit terwijl er helemaal geen timer is ingeschakeld????

Ik krijg er stilaan een beetje buikpijn van...