Deel jouw ervaring!
Beste Mede Sony gebruikers,
Een maand geleden had ik de sony 3d tv gekocht inverband met de playstation 3 actie. Voor de actie moesten de klanten blijkbaar de originele barcodes van de verpakking opsturen. Dat had ik gedaan met track&trace. In totaal 3x verstuurd voor de zekerheid. eentje met de originele kartonnen verpakking en 2x met de copy van de barcodes. En het is nog steeds niet goed. Telkens vragen ze naar mijn originele barcodes. maar dat had ik dus paar weken geleden opgestuurd en inmiddels allang aangekomen.
Ik geef mijn hoop op voor Sony, Waarom doet zo'n innoverend bedrijf zo laks met hun acties. WAntrouw tegen de klanten, de klanten wantrouwen Sony dus ook. dit is geen gezonde customer relationship. Of bakt de benelux afdeling van Sony er niks van.
Ik wil opheldering van mijn Sony Actie, anders moet ik maar de tv snel terugbrengen naar de mediamarkt. en ik zal nooit meer geloven in een Sony Actie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je deze link volgt gaat het goed komen:
http://www.sony.nl/offerredemption/index.php
suc6
Heel vervelend dat je dit meemaakt. Toch is het bij een groot aantal mensen wel goed gegaan. Helaas zijn er ook voorvallen waar het niet goed is gegaan. Ikzelf heb er ook gebruik van gemaakt en is alles van het opsturen van de documenten tot het ontvangen van het geschenk binnen drie weken afgehandeld. Zoals je eigenlijk zou verwachten.
Kijk anders eens in de volgende discussie, https://www.sony.nl/discussions/message/752748#752748 , mogelijk dat je hier wat info uit kunt halen.
Succes met de verdere afhandeling,
Gezien het aantal reacties dat een probleem heeft met de teruggave, lijkt het er erg op dat je geluk hebt gehad. Ik wacht ook al weer een aantal maanden nadat het 'geescaleerd' is door "Tycho".
Het is allemaal waardeloos geregeld bij Sony.
Ben er mee eens dat er inderdaad vele negatieve reacties zijn. Echter lees ik ook meerdere malen dat het goed is gegaan. Dus het zal niet alleen geluk zijn. Normaliter zal je inderdaad meer negatieve reacties lezen omdat de personen waarbij het goed gaat geen reactie achterlaten op het forum.
Wel ben ik het er mee eens (gebasseerd op de inhoud van de negatieve reacties) dat er zeker het een en ander verbeterd kan worden, met name de telefonische service.
Beste,
ik heb in februari Bravia TV gekocht, heb mij onmiddelijk op de site aangemeld/ingeschreven, mailtje geprint met refertenummer erop (van de inschrijving) samen met de factuur en nodige ORIGINELE BARCODE, heb ik dit AANGETEKEND+AR (met ontvangstbewijs) opgestuurd naar het opgegeven adres Frankrijk.
Ongeveer 3 à 4 weken later ontving ik email, waarin werd aangekondigd dat de WIFI Dongle zou verzonden worden. Uiteindelijk heb ik deze 28 maart ontvangen met UPS.
Ik ben een zeer tevreden Sony klant.
Alle lof voor het personeel van de winkel die de actie zeer duidelijk uitgelegd heeft, en tevens de barcode van de verpakking uitgeknipt meegaven.
mvg
René
ik ben nieuw hier heb me net aangemeld voor iets over de dongel maar kom dit ook tegen
we hebben vorig jaar een sony bravia gekocht KDL40EX501AEP
ik denk dat we ons geregistreerd hebben maar dat weet ik niet zeker meer....
ik lees iets over een actie met de UWA BR 100..
die heb ik afgelopen weekend gekocht voor 80 euro....
ik had een mail gestuurd naar sony (ik wist niet vanhet bestaan van dit forum.
Mijn vraag was of je je alsnog zou kunnen registreren..of je er achter kan komen of je geregistreerd staat..of dit eigenlijk nodig is?
of is dat alleen voor de actie?
kan ik nu wel de dongel gebruiken(als ik zou weten hoe..hahah maar dat vraag ik zo ergens anders..)
tussen mijn papieren vond ik een briefje met:Bravia pin een 4 cijferige code....
aangezien ik alles bewaar..zelfs v aparaten die ik al niet meer heb...streepjescodes beschrijvingen en dergelijke....
kan ik van de sony alleen het boekje vinden met beknopte beschrijving..dus ik vermoed dat ik me wel geregistreerd heb..
misschien weet een van u hoe dat zit met de registratie??
vriendelijke groeten
Roos
Op deze link kan je het toestel registreren voor de Sony actie.
suc6
Ik heb in januari mijn Bravia gekocht, paar weken geleden alle spullen opgestuurd voor de gratis dongel.
Echter, dit kreeg ik vd week terug, had het naar Sony Maastricht gestuurd en dit was volgens het begeleidende briefje niet correct.
Heb het idee dat de actie afgelopen is, ik neem aan dat ik nog wel deze dongel gratis kan ontvangen?
Iemand die mij kan vertellen waar ik wel al mijn gegevens naartoe moet sturen?
Als je deze link volgt gaat het goed komen:
suc6