annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KDL-40S5500 overscan probleem

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
ydvande52
Bezoeker

Sony KDL-40S5500 overscan probleem

Wanneer ik het beeld van mijn computer deel met mijn televisie pakt hij niet de volledige 1920x1080. Hij pakt hem wel maar een gedeelte valt buitenbeeld. Nu kan ik door middel van mijn Nvidia instellingen wel mijn resolutie lager zetten zodat hij precies in het beeldscherm past, maar dat is niet de bedoeling. Aangezien er wordt aangegeven dat mijn televisie 1920 x 1080 moet ondersteunen.

Ik zie jullie reactie tegemoet.

Tags (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Dit probleem heb je niet als je de VGA aansluiting neemt, ipv HDMI.

Dit probleem heb je niet als je de hoogste HDMI poort neemt (waar PC bij staat, achter op, niet die aan de zijkant)

zie ook de support pagina op deze site met handleidingen, aansluitdiagrammen e.d. voor jouw model.

http://support.sony-europe.com/tvhc/tv/lcd/lcd.aspx?site=odw_nl_NL&m=KDL-40S5500

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Dit probleem heb je niet als je de VGA aansluiting neemt, ipv HDMI.

Dit probleem heb je niet als je de hoogste HDMI poort neemt (waar PC bij staat, achter op, niet die aan de zijkant)

zie ook de support pagina op deze site met handleidingen, aansluitdiagrammen e.d. voor jouw model.

http://support.sony-europe.com/tvhc/tv/lcd/lcd.aspx?site=odw_nl_NL&m=KDL-40S5500

profile.country.nl_NL.title
ydvande52
Bezoeker

Op het moment is mijn computer al aangesloten op de bovenste HDMI aansluiting en hij overscand mijn beeld duidelijk. Ook de andere HDMI poorten voor de zekerheid geprobeerd. Ik kan wel gebruik maken van mijn VGA poort maar dan gaat audio en video niet over 1 kabel. Dus ik hoop dat er nog een andere mogelijke oplossing hiervoor is.

Pas als ik mijn resolutie op 1824 x 1026 zet dan heb ik volledig beeld.

Message was edited by: ydvande52

Message was edited by: ydvande52