Deel jouw ervaring!
Dag allemaal,
Sinds een paar weken de trotse bezitter van bovenstaand apparaat. Het lukt me ook om via een USB stick films (en foto's/muziek) af te spelen via de USB poort; dit nadat ik ontdekt had dat je hem als FAT32 moest formatteren en de films in DivX formaat moesten zijn.
Waar ik nu tegen aanloop is het volgende : heb een WD Passport aangeschaft van een TB en deze ook geformatteerd als FAT32 en aan de TV gehangen. Hij herkent hem nu echter niet.
Iemand enig idee hoe dit kan ? Heeft het met de schijfgrootte te maken ?
thanks!
solarangel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom solarangel,
Zelf had ik hier in het begin ook problemen mee op mijn 40EX720.
Aangeraden wordt een harde schijf met externe voeding.
Na aanschaf van een dergelijke harde schijf (Toshiba 2TB) werd deze in geen enkel format geaccepteerd.
Nu heb ik een harde schijf zonder extra voeding (Lacie 1TB) aan de TV hangen in exFAT formaat en dit werkt zonder problemen.
Probeer eens de harde schijf te formateren in exFAT (via Windows7).
Succes,
Welkom solarangel,
Zelf had ik hier in het begin ook problemen mee op mijn 40EX720.
Aangeraden wordt een harde schijf met externe voeding.
Na aanschaf van een dergelijke harde schijf (Toshiba 2TB) werd deze in geen enkel format geaccepteerd.
Nu heb ik een harde schijf zonder extra voeding (Lacie 1TB) aan de TV hangen in exFAT formaat en dit werkt zonder problemen.
Probeer eens de harde schijf te formateren in exFAT (via Windows7).
Succes,
Hallo Mickeyvdb,
Dank voor de tip! Dit was idd de oplossing. Wel een beetje vreemd dat ie een stick in FAT32 formaat wel kan lezen en een HDD niet maar nevermind : het werkt
groeten,
Solarangel