annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

software handycame DCR-SX33

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
buitelaar1957
Bezoeker

software handycame DCR-SX33

Ik krijg steeds ,als ik video's van mijn handycame op PC wilt zetten,DIT

Sommige mediabestanden met bestand formaten,die niet worden ondersteund.,door dit programma,worden niet

geinporteerd.

U kunt deze bestanden mogelijk Importeren door het apperaat,waarmaa deze werden opgenomen aan te sluiten op uw PC.En dit te vergelijken bij PMB.

Ik weet niet dat wat er nu mee bedoeld word?

En er staat "boot faillet"

Message was edited by: buitelaar1957

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Geachte Buitelaar,

Hieronder ziet een link van PMB (Picture Motion Browser) dat is het meegeleverder Sony programma om foto's in te laden:

http://support.sony-europe.com/dime/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=PMB_V53&m=DCR-SX33E

Dit is tevens ook de nieuwste versie.

Hiermee kunt u alles inladen en exporteren naar PC of branden.

Vriendelijke groet, Tha-Ghost

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
buitelaar1957
Bezoeker

Waar vind ik soft ware voor Handycame DCR-SX33

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Geachte Buitelaar,

Hieronder ziet een link van PMB (Picture Motion Browser) dat is het meegeleverder Sony programma om foto's in te laden:

http://support.sony-europe.com/dime/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=PMB_V53&m=DCR-SX33E

Dit is tevens ook de nieuwste versie.

Hiermee kunt u alles inladen en exporteren naar PC of branden.

Vriendelijke groet, Tha-Ghost

profile.country.nl_NL.title
buitelaar1957
Bezoeker

Het is eindelijk gelukt,! Thanxxxx.

Ben 3 dagen bezig geweest,heb zelfs n d computerwinkel gebracht,die kwam er ook niet ui!

Maar nu staat hij er toch op!

Maar nu heb ik geen geluid,als ik het op mijn laptop zet en afspeel op mijn comp.

Heb alles na gekeken,maar geen geluid?

profile.country.nl_NL.title
koen74
Bezoeker

ik krijge deze software niet gedownload krijg steeds de melding dat er geen contact is met het internet , heb firewall al uitgeschakeld maar nog steeds niks . de cam is ook aangesloten en geactiveerd maar elke keer bij op start drukken gaat het mis dan krijg ik geen verbinding meld hij dus  enig idee waar dit aan kan liggen . of is er ergens anders nog een site waar ik de software van deze  handycam kan downloaden , ik ben namelijk mijn installatie cd's kwijt .

mvg koen