annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Automatisch opstarten vanuit sluimer- en slaapstand

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
mavanac92
Bezoeker

Automatisch opstarten vanuit sluimer- en slaapstand

Mijn Vaio (type VPCF11M1E) heeft regelmatig de onhebbelijke gewoonte uit zichzelf op te starten vanuit sluimer- of slaapstand. Aan of af netstroom maakt geen verschil. Iemand bekend met dit fenomeen? thanks.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_BE.title
mavanac92
Bezoeker

Op weg gezet door je tip, heb ik volgende nog  gevonden:

1. Energiebeheer/gebalanceerd/schema-instellingen wijzigen/geavanceerde energie-instellingen wijzigen/slaapstand/activeringstimers toestaan/uitschakelen

2. Apparaatbeheer/netwerkadapters/eigenschappen/energiebeheer/vinkje weghalen bij "dit apparaat kan de computer uit slaapstand halen" (indien meerdere, herhalen)

Probleem lijkt opgelost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Beste macvanac92,

heb je op dat moment programma's openstaan? Check even of dit fenomeen zich ook voordoet als er geen programma's open staan (dus ook niet geminimaliseerd).

Gorecki

profile.country.nl_BE.title
mavanac92
Bezoeker

Beste,

Bedankt voor de tip, ik bekijk het even op die manier.

Normaal gezien heb ik de gewoonte alle programma's telkens af te sluiten, maar mogelijk loopt er nog wel iets in de achtergrond.

Zou ik het moeten zoeken in de richting van systeemprocessen, automatische updates etc?

MV

profile.country.nl_BE.title
mavanac92
Bezoeker

Op weg gezet door je tip, heb ik volgende nog  gevonden:

1. Energiebeheer/gebalanceerd/schema-instellingen wijzigen/geavanceerde energie-instellingen wijzigen/slaapstand/activeringstimers toestaan/uitschakelen

2. Apparaatbeheer/netwerkadapters/eigenschappen/energiebeheer/vinkje weghalen bij "dit apparaat kan de computer uit slaapstand halen" (indien meerdere, herhalen)

Probleem lijkt opgelost.