annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe krijg ik de media remote aan de praat (iPhone)

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
thefinalist89
Bezoeker

Hoe krijg ik de media remote aan de praat (iPhone)

Hallo,  Het lukt me maar niet om de app media remote via de iPhone werkend te krijgen. Word mijn toestel niet ondersteunt? Kdl-32ex500 als dit niet zo is, komt dit nog? Of heb ik pech?   Alvast bedankt!  Gr.  Joery

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

ex500 is een 2010 model

de media remote app werkt vanaf de 2011 modellen [die hebben een 'widget' in die tv die met de 'App' op je iphone praat]

"komt het nog op modellen van vorig jaar?"

Er is niets aangekondigd. Misschien per verassing alsnog op het moment dat de voorraad 2010 modellen uitverkocht is... om de nieuwe tablets van sony nog wat meerwaarde te geven... en in winkels niet meer naast elkaar 2010 en 2011 modellen te koop zijn. Tot dan is de iphone-app een reden om bij nieuwe aanschaf een 2011 model boven een 2010 model te kiezen, zoals de prijs een reden is om een 2010 model boven een 2011 model te kiezen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

ex500 is een 2010 model

de media remote app werkt vanaf de 2011 modellen [die hebben een 'widget' in die tv die met de 'App' op je iphone praat]

"komt het nog op modellen van vorig jaar?"

Er is niets aangekondigd. Misschien per verassing alsnog op het moment dat de voorraad 2010 modellen uitverkocht is... om de nieuwe tablets van sony nog wat meerwaarde te geven... en in winkels niet meer naast elkaar 2010 en 2011 modellen te koop zijn. Tot dan is de iphone-app een reden om bij nieuwe aanschaf een 2011 model boven een 2010 model te kiezen, zoals de prijs een reden is om een 2010 model boven een 2011 model te kiezen.

profile.country.nl_NL.title
thefinalist89
Bezoeker

Sorry voor mijn wat late reactie maar ik ben je zeer dankbaar voor je bericht. Dan hou ik op met proberen want het gaat op dit moment toch niet lukken. Hopelijk nog een keer in de toekomst....  Bedankt!  Joery

profile.country.nl_NL.title
Adriek1
Nieuw

Tot nu toe is de ondersteuning van 'oude' modellen (dat wil zeggen vorig jaar uit de fabriek, dit jaar gekocht) in 1 woord waardeloos.

Ik ben zo dom geweest om een ex711 te kopen met mooie beloften van Sony over internet TV zoals uitzendinggemist en dergelijke.

Tot nu toe bestaat de inhoud van internet TV voor het allergrootste deel uit jaren oude filmpjes,

twee betaalkanalen en drie (van de acht) nederlandse uitzendinggemist kanalen (sbs6, net5).

internetradio of ander online geluid ontbreekt.

foto's: alleen picasaweb.

Geen facebook, twitter buienradar of welke andere dienst dan ook.

Media remote doet het natuurlijk ook niet.

Kortom reken in geval van Sony niet op enige vorm van vernieuwing op je toestel als het ouder is dan een half jaar.

Spelletjes spelen vanuit de WII gaat slecht: de beeldprocessing levert veel te veel vertraging op en is niet uit te schakelen waardoor de meeste spellen onspeelbaar worden.

Mijn volgende TV wordt een samsung, (of heel misschien een Philips) de sony verdwijnt naar de slaapkamer of gaat op marktplaats.