annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

internet Bravia KDL-37W5500

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
patsnake
Bezoeker

internet Bravia KDL-37W5500

Kan een Bravia KDL-37W5500 op het internet zodat ik bv facebook , youtube of mutu.tv erop kan krijgen ?

Ik heb dan wel een ethernet kabel aangesloten maar ik krijg alleen een paar extra Applicast's

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoogstwaarschijnlijk gaat er geen nieuwe firmware voor deze toestellen komen met deze toepassing erin.

De laatste firmware update is al van meer dan een jaar geleden.

De oudere (>2 jaar) Samsung hebben deze toepassing ook niet later d.m.v. een firmware update  gekregen.

Dat er in Japan deze toepassing er wel in zitten lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

Om de W5000 van deze toepassing(en) te voorzien zijn er de volgende mogelijkheden:

- Sony SMP-N100

- Sony SMP-N200

- Sony NSZ-GS7

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Helaas gaat dit niet lukken met de firmware in dit toestel.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
patsnake
Bezoeker

Maar gaat er wel een firmware komen voor dit type toestel ? Of komen er meer app's voor dit toestel ?

Of is die kans zo klein dat je beter een ander toestel kunt kopen ? ( zal in mijn geval dan maar een Samsung worden hoor als Sony de oudere gebruikers zo laat vallen ).

Want die app's die erop staan voegen totaal niets toe aan de tv, maar in Japan ofzo zijn er al wel veel meer dan hier, die kunnen zelfs al gewoon internetten enzo op dit soort tv's

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoogstwaarschijnlijk gaat er geen nieuwe firmware voor deze toestellen komen met deze toepassing erin.

De laatste firmware update is al van meer dan een jaar geleden.

De oudere (>2 jaar) Samsung hebben deze toepassing ook niet later d.m.v. een firmware update  gekregen.

Dat er in Japan deze toepassing er wel in zitten lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

Om de W5000 van deze toepassing(en) te voorzien zijn er de volgende mogelijkheden:

- Sony SMP-N100

- Sony SMP-N200

- Sony NSZ-GS7

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
patsnake
Bezoeker

Wat bedoel je precies met

"Om de W5000 van deze toepassing(en) te voorzien zijn er de volgende mogelijkheden:

- Sony SMP-N100

- Sony SMP-N200

- Sony NSZ-GS7 "

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zijn externe aparaten die je via HDMI kan aansluiten aan de W5500.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!