annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

mkv bestanden afspelen op kld40hx800

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
jeroen2000
Bezoeker

mkv bestanden afspelen op kld40hx800

Hallo,

gisteren een sony 40hx800 aangeschaft en vind het een super tv, maar hoe kun je via de usb stick of HDD een mkv bestand afspelen dus 3D?

Heb wat kleine files met wat voorbeelden.

En als het goed is komt over 2 weken de "gratis"PS 3 erachteraan.

BVD jeroen

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Klopt NTFS kan de TV niet lezen.

bij een HDD dient hij ook een FAT32 en in totaal (dus video / foto / muziek) 300 bestanden te bezitten.

succes.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Geachte Jeroen,

USB stick en HDD zijn in FAT32 geformateerd (dus de bestanden zijn ook niet groter dan 4 gig)?

En het zijn orginele mkv bestanden?

Vriendelijke groet, Tha-Ghost

profile.country.nl_NL.title
jeroen2000
Bezoeker

Het zijn gedownloade bestanden, ik begrijp dus je moet je usb stick of hdd fat32 formateren? kan hij hem anders niet lezen?

ben bezig met een poging om ze te streamen.

bvd 

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Klopt NTFS kan de TV niet lezen.

bij een HDD dient hij ook een FAT32 en in totaal (dus video / foto / muziek) 300 bestanden te bezitten.

succes.

profile.country.nl_NL.title
ayhankirca
Bezoeker

KDL-40CX520 heeft geen problemen met mkv  maar geen ondersteuning voor ondertitels.. Dat vind ik jammer..

Ik heb een NAS (Synology DS110J 2TB) op mijn thuis netwerk en via TV kan ik alle bestanden   benaderen en afspelen. Op de officiele SONY webpagina wordt vermeld dat MKV niet ondersteund is op de USB maar op de NAS schijf (Linux system geformatteerd) kan ik mkv bestanden afspelen. niet alle bestanden worden afgespeeld maar wel aardig worden gewoon afgespeeld zonder ondertiteling.

Ik heb nooit via USB geprobeerd om een bestand af te spelen behalve een DivX registratie filmpje.

Zoals ik al zei via NAS gaat nu redelijk wel.