annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Video van PC naar Tv

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
vib147
Nieuw

Video van PC naar Tv

Wanneer ik een video van mijn PC via mijn (draaadloos)  thuisnetwerk op TV wil weergeven, krijg ik meestal de meding : "afspelen niet beschikbaar".

Weet iemand hoe dat komt?

Graag antwoord a.u.b.

13 ANTWOORDEN 13
profile.country.NL.title
DSxp-tv
Lid

Ik neem aan dat je ze wel in WMP ziet staan.

Als je WMP automatisch in de directory laat kijken dan komen ze wel in WMP terecht maar ze spelen niet af (soms is de afspeelduur er ook niet aan toegevoegd).

Je moet ze dan uit WMP deleten en met de Windows Verkenner weer aan WMP toevoegen (dus erin schuiven). De afspeelduur wordt dan ook in WMP weergegeven.

Als sommige films het wel doen dan kan je ze in WMP vergelijken:

- Laat de film in WMP spelen

- Klik op de film en vraag de attibuten op. De video en audio info wordt dan weergegeven.

profile.country.nl_BE.title
vib147
Nieuw

Ik zie inderdaad alle videos in WMP staan. Ik zie ze ook allemaal op TV staan. In WMP heb ik een video-afspeellijst  gemaakt ganaamd "Mpeg". Er staan een aantal mpegvideos in. Ik zie die ook op TV staan.

Maar hier komt het dan weer : sommige videos kan ik afspelen, bij anderen (de meesten) krijg ik op TV de melding "afspelen niet beschikbaar". Ik heb dit probleem tevens voorgelegd aan de supportafdeling van Sony via email en telefoon. Men antwoordde mij dat men dit ging onderzoeken, en mij binnen de 48 uur zou antwoorden.

Tot op heden wacht ik nu 5 dagen en heb nog steeds niets gehoord. Ik heb het gevoel dat het probleem niet op te lossen is.

Vriendelijke groeten,

Vib147

profile.country.NL.title
DSxp-tv
Lid

Als je een afspelende video en een niet afspelende video in WMP afspeelt en je vraagt daarna de eigenschappen (attributen) van die film op (dus: Film afspelen, klik op film, rechtermuistoets, eigenschappen).

Zijn die van de wel/niet afspelende film dan hetzelfde?

profile.country.NL.title
DSxp-tv
Lid

Je kunt in één conversie slag van AVCHD (output van PMB) naar MPEG2 met Pinnacle 15.

In Pinnacle moet je kiezen voor DVD kwaliteit. Via Windows Media Player wordt op de Bravia gelijk goed beeld weergegeven in 16:9 formaat.

Mijn PC heeft een Duo core op circa 3 GHz. Conversie van een film van 90 minuten duurt ongeveer 8 uur.