annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

zwarte vertikale balk

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
aletife
Bezoeker

zwarte vertikale balk

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag betreffende mijn sony kdl40ex711. Ik heb het pas sinds gisteren, tot nu toe erg tevreden. maar sinds vanavond heb ik opeens een zwarte vertikale balk op mijn beeldscherm, die dwars door het beeld verschijnt.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit weg kan halen?

Teejay

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
aletife
Bezoeker

Hoi Ben? en Arthur

Ik had inmiddels sony al gebeld, want ik had gekeken of het aan upc kon liggen, maar bij mijn oude tv kreeg ik gewoon een normale beeld. Sony had gezegd dat het aan de tv lag en omdat het binnen zeven dagen is, ik het om moet ruilen voor een een nieuwe tv. Helaas hadden ze het niet op voorraad, maar had ik het op een andere vestiging van hun gehaald.

Tot nu toe, doet die het goed ( cross fingers ) en heb ik inmiddels ook de firmware update uitgevoerd.

Bedankt voor jullie antwoord

Teejay

Message was edited by: aletife

Message was edited by: aletife

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

als dit je op gebruiksdag 2 overkomt, en het zit er altijd, of je nu TV tuner of DVD speler of PC desktop op je scherm hebt staanm dan klinkt het alsof jouw scherm een fabrieksfoutje had.

ik zou sony bellen en het melden

vermoedelijk komt iemand langs met een nieuw exemplaar en wordt de boel omgewisseld.

profile.country.NL.title
Arthur_Reijn
Lid

Je kunt het beste even contact opnemen met je dealer, die kan je verder helpen

Succes

Arthur

Sony Benelux

profile.country.nl_NL.title
aletife
Bezoeker

Hoi Ben? en Arthur

Ik had inmiddels sony al gebeld, want ik had gekeken of het aan upc kon liggen, maar bij mijn oude tv kreeg ik gewoon een normale beeld. Sony had gezegd dat het aan de tv lag en omdat het binnen zeven dagen is, ik het om moet ruilen voor een een nieuwe tv. Helaas hadden ze het niet op voorraad, maar had ik het op een andere vestiging van hun gehaald.

Tot nu toe, doet die het goed ( cross fingers ) en heb ik inmiddels ook de firmware update uitgevoerd.

Bedankt voor jullie antwoord

Teejay

Message was edited by: aletife

Message was edited by: aletife