annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Afstandbediening XH80 i.c.m. ziggo next mediabox

profile.country.NL.title
Huig71
Nieuw

Afstandbediening XH80 i.c.m. ziggo next mediabox

Ik heb vorige week een nieuwe Sony KD-43XH8096 geïnstalleerd i.c.m een Ziggo next mediabox. Werkt super samen. Ik komt echter nog niet uit het oplossen van 1 resterend probleempje.

De afstandbediening van Sony kan ik volledig gebruiken op de Next, alle functies werken feilloos behalve het 'aan en uit'schakelen van de next mediabox.

Bravia sync staat aan.

Het signaal is ook aanwezig in de sony sony ab omdat alsnde tv opstart deze ziet dat de mediabox niet aanstaat. Door op 'ok' te drukken start de mediabox gewoon op. Dus via een commando afkomstig van de Sony ab.

 

Iemand een idee?

 

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De Sony afstandbediening heeft verbinding met de XH8096, deze geeft via de HDMI-verbinding de commando's door aan de Next, dus niet via het Infrarood signaal.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Huig71
Nieuw

Duidelijk, maar is het ook op te lossen?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nee, helaas niet op te lossen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Chips77
Nieuw

Heb zelf een XH8599 icm met ziggo next. Lukt mij wel om met sony ab de next aan te zetten.

Moet deze dan wel op de next richten.

20201103_203336.jpg

 Uitschakel via sony ab lukt mij ook niet. Tv gaat wel uit als ik de next uitzet.

Maar niet andersom.

Gr

 

 

profile.country.NL.title
davefr010
Lid

Heeft iemand hier inmiddels al een oplossing voor? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Kan natuurlijk aan de aansturing via HDMI vanuit de Sony Bravia's liggen, maar ook aan de software van de Next.

Mogelijk is op de Ziggo Community meer ervaring om de Next via HDMI te verbinden vanaf een TV.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!