annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony afstandsbediening gebruiken om Ziggo Mediabox Next uit te schakelen

profile.country.NL.title
davefr010
Lid

Sony afstandsbediening gebruiken om Ziggo Mediabox Next uit te schakelen

Ik kan de afstandsbediening van mij Sony android-tv (A85) inmiddels gebruiken om de Mediabox Next te bedienen. Echter schakelt de Mediabox Next niet uit wanneer ik de tv uitschakel. Ze schakelen wel beide uit wanneer ik de afstandsbediening van de Mediabox Next gebruik, maar het liefst maak ik gebruik van één afstandsbediening. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Noa_Sony
Lid

Goedemorgen,

 

Welkom op het Sony forum!

 

Wellicht heeft een van onze experts een tip voor je. Zo niet, dan zal ik het tevens intern voor je navragen. 

 

Groeten,

 

Noa

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Dit is helaas een bekend iets. Maanden terug contact gehad met Ziggo voor kennis. Zij gaven aan dat hier nog update voor zou komen. Maar dit geld ook voor TV’s van andere merken. Zoals bijvoorbeeld LG werd ons verteld. Meerdere medewerkers herkende het probleem bij de Next, maar kunnen niet aangeven wanneer er een update komt. 

 

Voor kennis uiteindelijk een Logitech harmony remote aangeschaft. 

 

Wil je alles met één afstandsbediening. Dan zou ik persoonlijk kijken naar een Logitech harmony. Gebruik deze afstandsbedieningen al heel wat jaren en werkt een heel stuk beter dan gepuzzel met fabrikant afstandsbedieningen koppelen aan elkaar. Bedien er, receiver, tv, bd, apple tv, hue lampen, nest thermostaat mee. 

 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Kan natuurlijk aan de aansturing via HDMI vanuit de Sony Bravia's liggen, maar ook aan de software van de Next.

Mogelijk is op de Ziggo Community meer ervaring om de Next via HDMI te verbinden vanaf een TV.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!