annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Android TV met Discovery +

profile.country.NL.title
Obelix1959
Lid

Android TV met Discovery +

Ik heb deze week een abonnement genomen op Discovery +. Dit werkt met Chrome Cast prima, goede HD kwaliteit ed.

Nu wil ik graag de app op de TV zelf gebruiken en deze werkt ook, alleen is het geen HD al het lijkt wel beter dan SD, als ik de stream bekijk dan is die zo 2-3 Mbps, voor HD moet het toch rond de 10 Mbps zijn. Ook heb het ik het probleem dat hij soms vast loopt en ook de ondertitels soms stoppen, dit lijkt een geheugen probleem. Ik gebruik ook app TV Memory Cleaner, dat maakt alles weer even leeg en dan werkt alles weer een tijd lang goed. De Discovery app is ook heel traag met opstarten. Ik heb meerder Sony TV's met Android TV en overal hetzelfde probleem.

Nu weet ik niet wie verantwoordelijk is voor het maken van de app, dus wil ik het hierbij even in de groep gooien, misschien weet iemand dat en zijn er meer mensen met problemen?

Heb als eens contact gehad met Discovery en die hadden er meer van gehoord, maar geen oplossing.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Voor de app moet je echt bij Discovery zijn, die maakt de app voor Android TV.  hello@discovery.com

Maar vragen bij de Sony support kan natuurlijk geen kwaad.

Ik neem aan dat je deze app gebruikt;

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.discoveryplus.tv.android&hl=en_US&gl=US


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Obelix1959
Lid

Bedankt voor je info, maar ik heb al contact gehad met Discovery, zie onderstaand antwoord. Dus zoek naar meer Sony gebruikers met deze problemen, dan is de kans groter dat er wat gebeurt.

 

Hallo M*****,

Bedankt voor je bericht. Helaas zijn dergelijke problemen met Sony tv's ons niet onbekend. We werken aan eventuele updates die dit probleem moeten verhelpen, maar daar kan ik helaas geen tijdsperspectieven voor bieden. Wellicht heb je al geprobeerd de app opnieuw te installeren of the Casten? Dit kan wellicht een oplossing zijn. Helaas heb ik verder geen alternatieve handellingen die ik je kan aanraden. We horen het graag als je meer vragen hebt.

 

   
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@Obelix1959 Misschien de TV eens een herstart geven; hou de Aan/Uitknop op de afstandsbediening ingedrukt totdat je menu op TV krijgt, kies dan Herstart TV.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Obelix1959
Lid

Ik ben Elektronicus van beroep, dus alles op dat gebied is al uitgeprobeerd. Ben alleen geen software ontwikkelaar, zie alleen met de TV Memory Cleaner dat de Discovery + app nogal wat resources gebruikt, als ik hem afsluit moet ik ook echt even het geheugen leeg maken, want ik heb nog andere apps die anders het dan niet goed doen. Maar daar houd mijn kennis op. Kan ook nog casten, maar als techneut houd ik van oplossingen.

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Mmm... dat klinkt niet als een goede app dan.

De app verwijderen, TV herstarten en dan de app opnieuw installeren heb je ook al geprobeerd?

 

 

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________