Deel jouw ervaring!
Kan al enige tijd geen gebruik maken van de cast functie bij verschillende apps. Bijvoorbeeld van Ziggo Sport en YouTube niet… iemand hier ook ervaring mee?
MVG,
Donald
Welkom in de Sony community,
De vragen sijn:
- welk toestel wordt er gebruikt?
- is de firmware up-to-date?
73's
Chromecast handmatig bijwerken als app op de TV. Deze is sinds vorige week bijgewerkt en alle casting, waaronder Ziggo Sport, werken weer naar behoren.
Probeer de TV eens te herstarten (power knop op AB ingedrukt houden).
Vinc-e
Na de firmware update gisteravond naar versie 3.533 op mijn KD-65X8505C werkt Google cast niet meer.
Zie de TV wel op mijn Iphone en Ipad maar kan niet koppelen.
De TV al enkele malen opnieuw opgestart maar dit leid niet tot enig resultaat.
Als ik Google cast op mijn Sony blu-ray speler de BDP6500 gebruik werkt dit probleemloos.
Gaarne z.s.m. een oplossing voor dit probleem.
Al geprobeerd, vandaag software update gedaan maar FOX Sports en Ziggo Sport werkt nog steeds niet. YouTube wel... Enig idee?
Ook hier werkt het casten in geen enkele app vanaf de Tablet niet meer naar de X8509c. De verbinding wordt wel gelegd, waarna de melding komt dat de applicatie niet kan worden opgestart.
73's
Beste expert
Probleem opgelost.
Dit door de Google cast receiver in de Google store te updaten.
Hierdoor werkt het weer.
Niks geen update nodig, maar het casten lukt hier opeens weer.
Google cast receiver: 1.2175534 (na de firmware update).
73's
Mijn ingebouwde (809c) werkte goed behalve bij horizongo, nu na laatste update van firmware, en nog de cast update uit de playstore, doet ie niks meer, althans niet caten. Gelukkig heb ik nog en chromecast1 erbij zitten die doet het prima. En heeft de fotoshow functionalteit. Waarbij je werschillende webaccounts kan opgeven.