Deel jouw ervaring!
Al ruim een jaar is er Airplay beschikbaar maar nog steeds blijft de film bij mij een haperend beeld geven, als ik afspeel via Airplay. Wifi is prima. Maakt niet uit va welk apparaat Macbook of Imac. Ik gebruik VLC om de film te bekijken. Inmiddels sta ik op t punt om een AppleTV alsnog te kopen, alleen voor streamen. Maar dat zou niet moeten, gezien de mooie TV die ik heb waar alles al op zit. Ik hoor heel graag of dit een bekend probleem is en wie er een oplossing heeft 🙏🏼 Heel internet inmiddels afgespeurd maar geen oplossingen gevonden.
@biancaenhugo schreef:
Wifi is prima.
Al eens bedraad uitgeprobeerd met zowel de AG9 als met Mac's?
73's
Ik kijk altijd via HDMI aan m'n Mac naar TV en dat gaat prima. Of bedoel je dit niet? M'n AG9 heb ik bedraad rechtstreeks in mijn Ziggo modem. Ook geprobeerd om TV via wifi te doen, dan werkt alles prima op de TV, maar streamen blijft haperen.
Ik hoop een keer van die kabels af te zijn, en te kunnen streamen als ik op de bank zit, zonder wat aan te hoeven sluiten. En dat zou nu toch moeten lukken met Airplay. Maar dan moet t beeld wel vloeiend zijn, en dat is ie niet. Soms blijft t zelfs nog even hangen...
TV kijken via je Mac?
En wat stream je dan via Airplay?
Hier geen probleem met streamen van Mac, iPhone of iPad, ook niet met de AG9.