anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Doradźcie

profile.country.pl_PL.title
mapasja
Początkujący

Doradźcie

hejka hejka :c37
Dawno mnie nie było, ale piszę, bo chcę prosić o poradę.
Jestem na etapie poszukiwania lustrzanki i mam chęć na jej zakup.
Jednak nie mogę się zdecydować. :c3
Mam chętkę na ALFĘ 380. ale nie wiem.... :c18
jestem amatorką, ale chciałabym kupić coś porządnego, co pozwoli mi rozwinąć moje umiejętności i poszerzyć wiedzę. Jak już mam wydać tyle kasy to na coś lepsiejszego ( ale w ramach rozsądku oczywiście)...
Widzę, że tu się zagląda, dlatego tu pytam :)
Doradźcie.

Pozdrawiam i z góry dzięki. :c20

123 ODPOW. 123
SkywalkerPL
Początkujący

Jakim dysponujesz budżetem?

Ja tak w ciemno doradzę Ci Alfę 350 - model starszy, ale wygodniej się trzyma i ma trochę więcej możliwości (trochę to dziwne, ale jakoś tak zrobili....) - poza tym jeśli kiedyś będziesz chciała kupić np. Grip (trzymadło do zdjęć pionowych - bardzo fajna sprawa) to będzie taniej :)

:slight_smile:
mapasja
Początkujący

hehe dobre pytanie,ale do max 2,5 tys jestem w stanie się poświęcić...narazie....dalej się zobaczy.

Azazel-----
Początkujący

Hmm.... Jaką fotografię lubisz? Jakie jej dziedziny najbardziej Cię wciągają - mam na myśli typu krajobrazy, architektura, portret, reporterka itp. Najprościej mówiąc, jakie zdjęcia lubisz robić najbardziej:)
Jakie masz doświadczenie? Jakie aparaty lubisz - większe, mniejsze? Jak na obudowie jest więcej przycisków umożliwiających bezpośredni dostęp do ustawień, czy raczej wyglądające prościej gdzie znacznie częściej do menu trzeba zaglądać?
Czy kwota o której piszesz do wszystko o czym myślisz, czy dopuszczasz myśl że za jakiś czas, kilka miesięcy np, kolejną jakąś kwotę na to przeznaczysz...? :)

mapasja
Początkujący

heh.....
prezentację moich zdjęć można luknąć po prostu w mojej galerii.