Podziel się wrażeniami!
hejka hejka
Dawno mnie nie było, ale piszę, bo chcę prosić o poradę.
Jestem na etapie poszukiwania lustrzanki i mam chęć na jej zakup.
Jednak nie mogę się zdecydować.
Mam chętkę na ALFĘ 380. ale nie wiem....
jestem amatorką, ale chciałabym kupić coś porządnego, co pozwoli mi rozwinąć moje umiejętności i poszerzyć wiedzę. Jak już mam wydać tyle kasy to na coś lepsiejszego ( ale w ramach rozsądku oczywiście)...
Widzę, że tu się zagląda, dlatego tu pytam
Doradźcie.
Pozdrawiam i z góry dzięki.
Jakim dysponujesz budżetem?
Ja tak w ciemno doradzę Ci Alfę 350 - model starszy, ale wygodniej się trzyma i ma trochę więcej możliwości (trochę to dziwne, ale jakoś tak zrobili....) - poza tym jeśli kiedyś będziesz chciała kupić np. Grip (trzymadło do zdjęć pionowych - bardzo fajna sprawa) to będzie taniej
hehe dobre pytanie,ale do max 2,5 tys jestem w stanie się poświęcić...narazie....dalej się zobaczy.
Hmm.... Jaką fotografię lubisz? Jakie jej dziedziny najbardziej Cię wciągają - mam na myśli typu krajobrazy, architektura, portret, reporterka itp. Najprościej mówiąc, jakie zdjęcia lubisz robić najbardziej:)
Jakie masz doświadczenie? Jakie aparaty lubisz - większe, mniejsze? Jak na obudowie jest więcej przycisków umożliwiających bezpośredni dostęp do ustawień, czy raczej wyglądające prościej gdzie znacznie częściej do menu trzeba zaglądać?
Czy kwota o której piszesz do wszystko o czym myślisz, czy dopuszczasz myśl że za jakiś czas, kilka miesięcy np, kolejną jakąś kwotę na to przeznaczysz...?
heh.....
prezentację moich zdjęć można luknąć po prostu w mojej galerii.
Lubię ciekawe zbliżenia, ale nie wiem, czy można to nazwać mianem "makro"
Lubię fotografować bardziej przedmioty niż ludzi,jednak i w tej kwestii chciałabym się rozwinąć.
w moim skromnym kompakcie H2 mam wiele funkcji pod ręką i wolałabym by tak było, gdyż w jednej chwili mając coś na oku nie chciałabym stracić ujęcia z powodu grzebania w menu.