anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

kiepskie kolory

lipton
Początkujący

kiepskie kolory

witam jestem poczatkujacym posiadaczem A380 , wlasciwie za kazdym razem za zdjeciach wychodza mi brzydkie kolory , na wyswietlaczu w aparacie sa intensywne i zywe lecz na kompie raczej szare i brzydkie ,mam takze problem z ciemnymi obiektami na jasnym tle
prosze o pomoc683.jpg404.jpg599.jpg477.jpg

4 ODPOW. 4
profile.country.en_GB.title
spoltrebor1ofcej
Początkujący

Witam, co do twojego pytania :c18 . Chociaż też jestem laikiem, lecz moim zdaniem balans bieli jest nie teges. Na taką pogodę powinieneś WB mieć ustawiony na pochmurnie. Lecz jeżeli to nie jest to, to sorx za nie potrzebny komentarz.

BTW zdjęcia wrzucane na forum lepiej wyglądaja jeżeli są wrzucane z rozmiarem 800px na dłuższym boku :c20

profile.country.pl_PL.title
Starosta.
Początkujący

Zły balans bieli (WB) i zła korekta ekspozycji (EV).

Do tego polecam strefę twórczą Vivid. Może wtedy kolory będą takie jakie oczekujesz :question:

Natomiast na problem z ciemnymi obiektami na jasnym tle pomoże technika HDR.
W internecie jest pełno artykułów i programów więc nie powinno być problemów ze znalezieniem.

Pozdrawia Starosta :grin:
profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

lipton napisał(a):

witam jestem poczatkujacym posiadaczem A380 , wlasciwie za kazdym razem za zdjeciach wychodza mi brzydkie kolory , na wyswietlaczu w aparacie sa intensywne i zywe lecz na kompie raczej szare i brzydkie ,mam takze problem z ciemnymi obiektami na jasnym tle
prosze o pomoc

Postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania, może mi się uda.