anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

statyw.

chokechain
Początkujący

statyw.

Mam pytanko, ponieważ jestem amatorką fotografii i chce zakupić sobie statyw.
http://allegro.pl/item1030440974_statyw ... s_gdy.html czy ten będzie pasował do a300? czy musi być jakiś specjalny, każdy statyw pasuje do każdego aparatu?

15 ODPOW. 15
koniu_88
Początkujący

jznan napisał(a):

oczywiscie masz racje ze sa inne gwinty przeciez trzeba komplikowac zycie... ale fakt jest taki ze w 90% jak ja widzialem a rozgladalem sie ostatnio za statywem to wszystkie mialy 1/4"

Można dokupić za parę złotych przejściówkę z 1/4" na 3/8" (taka nagwintowana tulejka) i życie staje się prostsze :-)

Albo kupić dedykowaną głowicę i życie staje się prostsze ;]

profile.country.pl_PL.title
_mefius_
Początkujący

Posiadam praktycznie ten sam model statywu. Fakt, ze po dwóch latach trochę się majta na wszystkie strony ale dociążyłem go trochę ołowiem. Na początek powinno starczyć. Nigdy mi się nie zdarzyło, żeby mi fiknął z aparatem albo żeby się przechylał od wiatru.

koniu_88
Początkujący

Posiadam praktycznie ten sam model statywu. Fakt, ze po dwóch latach trochę się majta na wszystkie strony ale dociążyłem go trochę ołowiem. Na początek powinno starczyć. Nigdy mi się nie zdarzyło, żeby mi fiknął z aparatem albo żeby się przechylał od wiatru.

Ja bym swojej a900 na tym nie postawił ;]

TMiN-----
Początkujący

mam podobny z dawnych czasów.... lekki kompakcik owszem utrzyma , ale pod a300 z sigmą 70-300 księżyca nie zrobiłem bo mi zwiądł pod ciężarem...... Jak na statyw nie wydasz minimum 150-200 zł to nie licz na to że się nada :c7

profile.country.pl_PL.title
_mefius_
Początkujący

Zgadza się ale jak wspomniałeś a300 na tym może spokojnie stać. Kolejny plus tego statywu to gąbki na bokach dzięki czemu w łapska nie zimno w zimie czy na jesieni :)

filozof97
Początkujący