anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

zdjęcia w pomieszczeniu !!

monia12338
Początkujący

zdjęcia w pomieszczeniu !!

Witam! Jestem tu nowa :c37
Posiadam lustrzanke A300 + obiektyw (18-70). Nie dokupywałam jeszcze żadnych akcesorii dodatkowych. Jestem poczatkujacym fotografem 😜 :c20
Ostatnio chciałam zrobic kilka zdjeć w starej kamienicy.Kiedy mam lampe błyskowa właczoną zdjecia sa za jasne i nie ma takiego klimatu, a bez lampy są za ciemne i nic nie widać. :cry: :cry:
Jak mogę ustawić aparat żeby wychodziły mi zdjęcia w takich miejscach :question: :nauseated_face:

10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

polecam użycie statywu i fotografować z długim czasem naświetlania (zależnym od tego jak ciemno tam jest) :thumbsup:

pozdrawiam,
kris

Początkujący

kris napisał(a):

polecam użycie statywu i fotografować z długim czasem naświetlania (zależnym od tego jak ciemno tam jest) :thumbsup:

pozdrawiam,
kris

Tak jak kris napisał. Statw i żadnego flesza :)

monia12338
Początkujący

Dzięki bardzo, tylko jeszcze za bardzo nie wiem jak nastawic żeby był długi czas naświetlania 😜 Możecie mi podopowiedziec :) bede wdzieczna. Nie trzeba zwiekszać ISO ?

koniu_88
Początkujący

monia12338 napisał(a):

Dzięki bardzo, tylko jeszcze za bardzo nie wiem jak nastawic żeby był długi czas naświetlania 😜 Możecie mi podopowiedziec :) bede wdzieczna. Nie trzeba zwiekszać ISO ?

Jak będziesz korzystała ze statywu to dawaj najmniejsze ISO (100) i wyłącz stabilizację.
W jakim trybie robisz zdjęcia? Rób na preselekcji przysłony (A). Ustawiasz wtedy przysłonę, a czas zostanie ustawiony automatycznie.. Hmm.. Wydaje mi się, że jesteś zupełnie zielona w tym temacie.. Ale wszystko jest do ogarnięcia ;) Z ciekawości się zapytam.. Przeczytałaś całą instrukcję obsługi aparatu? :) Ogólnie powinnaś zacząć od literatury :)

monia12338
Początkujący