Deel jouw ervaring!
Ik heb op 28 febr, jl een Home Cinema Set gekocht de BDV2100, nu wilde ik daar ook m’n CD’s op afspelen maar dit kan dus alleen met de TV aan, is er de mogelijkheid om CD’s ZONDER de TV aan te kunnen afspelen?
Het lukte wel toen ik de HDMI die vanuit de Home Cinema Set loopt naar de TV, om deze uit de TV te halen…maar dit zou toch uberhaupt moet kunnen, ook met deze kabel er gewoon in?
mvg
Is de TV een Sony Bravia?
Is de Firmware (M16.R0257) up-to-date?
73's
Nee mijn TV is een Philips
Ik heb nog geen concreet antwoord: maar omdat mijn TV een Philips is, werkt het dus niet? alleen met een Sony Bravia?
Nou ja zeg, op de meest simpele vragen geef je geen antwoord of minimaal.
Denk je dat wij hier een glazenbol hebben,
dat we nu weten ofdat de firmware van de BDV2100 up-to-date is en welk Philips TV toestel het gaat?
De BDV2100 stuurt een schakel puls uit via de HDMI verbinding waarop de Philips TV reageert.
Misschien eens informeren bij Philips om de TV niet te laten reageren op de schakelpuls via HDMI, dan is het wel zo dat als je de TV aanzet de BDV2100 apart waarschijnlijk aangezet moet worden voor het geluid van de TV over de BDV2100 te laten weergeven.
suc6 ermee,
73's
Nee een glazen bol hebben we niet....maar t zou natuurlijk zo maar kunnen dat t met Philips niet werkt (welke TV t dan ook is van dat merk) al die merken hebben t liefst dat je alles van 1 en t zelfde merk koopt, maar zo werkt t niet altijd.
En de firmware was bijgewerkt.
Maar ik vraag t nog na bij Philips.
Bedankt voor de info.