Deel jouw ervaring!
Als ik mijn WH-1000XM2 koptelefoon gebruik met mijn Samsung Galaxy S8+ (android 8.0) kan ik de equalizer (en ook de geluidseffectmodus) in de Headphones Connect app alleen gebruiken als de optie "Voorkeur voor stabiele verbinding" ingeschakeld staat.
Als deze op "Voorkeur voor geluidskwaliteit" staat krijg ik de melding dat ik deze naar "Voorkeur voor stabiele verbinding" moet omschakelen.
Is het mogelijk de equalizer te gebruiken in de modus "Voorkeur voor geluidskwaliteit"?
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar heb hier even gezocht naar artikelen over de 'equalizer' in de Help-gids van de Headphones Connect app en volgens mij wordt daarover niets vermeld. Het lijkt erop dat de Galaxy ook niet in de lijst van de compatibele apparaten wordt genoemd, dus wellicht is er sprake van verminderde compatibiliteit. Je zou het ook even kunnen navragen bij Support.
Dat de Samsung Galaxy S8+ niet in de genoemde lijst van compatible apparaten staat lijkt me duidelijk, het betreft hier een lijst van compatible headphones en niet van telefoons 😉
Mijn headphone (WH-1000XM2) staat hier netjes tussen.
Ik heb inmiddels in play store ook al een reactie van iemand met hetzelfde probleem gevonden, ik ben dus niet uniek met dit probleem.
Ik zal het probleem ook eens bij support uitzetten.
Ah, vandaar. Sorry, dat was me even niet opgevallen. Hopelijk kan Support je hier meer over vertellen.
Beste mede gebruikers,
ik heb recent ook de WH-1000Xm3 aangeschaft en loop tegen hetzelfde probleem. Ik heb privé een android smartphone van Samsung S9 en via werk een Iphone 8.