Deel jouw ervaring!
ik heb een Sony TV Oled 65AG8, met Bluray K4 Sony en Sony audio STR-DN 1080.
Ik wil nu een goede hoofdtelefoon daarvoor aanschaffen. Gebruik hoofdzakelijk voor films kijken en muziek luisteren. Ik heb gezien de Sony WH-1000XM3 bluetoioth en de Sony WH-L600 met zender.
Welke van de twee is voor mijn doel het meest geschikt? Iemand tips?
Vast bedankt voor reacties
Harry
Goedemorgen,
Welkom op het Sony Forum! Wellicht weet @pa3eia wat de beste combinatie is!
Zo niet, dan zal ik het uiteraard intern ook even navragen.
Met vriendelijke groet,
Bibi
Mijn advies is om voor de 1000XM3 te gaan, dit om eventueel audio vertraging minimaal te houden.
suc6 ermee,
73's
ok dank je wel voor het advies.
ik heb nog een vraag, ben maar een leek dus aub neem me niet kwalijk.
Ik heb de WH-1000Xm3 via Bluetoothe gekoppeld aan mijn Sony TV Oled 65AG8 .
Echter iedere keer als ik de TV uitzet en later weer aan, dan is de Hoofdtelefoon niet meer gekoppeld.
Er staat dan wel in beeld dat hij bestaat, maar niet gekoppeld. Wat wel gekoppeld staat is:
SONY TV RC mic001 en ik heb geen idee wat dat is.
Wie kan mij een tip geven hoe ik de hoofdtelefoon gekoppeld kan laten blijven zodat ik niet iedere dag opnieuw moet koppelen?
vast dank voor reactie(s)
Wat bedoel je met gekoppeld? Bedoel je niet verbonden?
Koppelen hoef je maar 1x uit te voeren
Als je eerst de WH1000Xm3 aanzet om daarna de AG8 pas aanzet.
73's
Ik zou juist die WH1000XM3 steeds uitzetten.
Als je hem dan aanzet dan fluistert de WH1000XM3 in je oren: bluetooth connected.
even getest. Als ik de hoofdtelefoon eerst aanzet en daarna de TV dan gaat het goed, dan werkt het prima.
Als de TV aanstaat en ik wil dan de hoofdtelefoon gebruiken, dan werkt het niet. Hij maakt dan geen verbinding. Ik moet dan via het menu van de TV de hoofdtelefoon verbinden, dan werkt het pas.
Ik hoop dat er toch een mogelijkheid is dat ik niet telkens moet verbinden, dat moet toch mogelijk zijn?
klopt hij zegt connected maar werkt niet als de TV al aanstaat. Werkt alleen als de hooftelefoon connected is terwijl de TV nog uit staat.
Als ik de TV aan heb staan en wil dan naar TV kijken, of naar een Bluray kijken of naar een CD luisteren via de hoofdtelefoon, dan moet ik iedere keer eerst verbinding maken op de TV. Hoofdtelefoon is wel gekoppeld maar niet verbonden, dat moet ik iedere keer weer doen en dat vind ik erg irritant en kan me niet voorstellen dat daar geen oplossong voor is. Als ik de hoofdtelefoon aanzet dan zegt hij netjes power on, maar geen melding van connected, dat doet hij pas als ik weer verbind.