annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

perfecte geluid instellen bij de STR-DH700

OPGELOST
profile.country.NL.title
Robbiebird
Ontdekker

perfecte geluid instellen bij de STR-DH700

vorige helper nog bedankt voor de tip over de voorversterker , de platenspeler werkt nu via de TV ingang

kan iemand mij met enkele tips helpen om de luidsprekers in te regelen.

ik heb nu 4 boxen op voor en achter surround aangesloten , als ik 2 boxen op front aan sluit klinken die een stuk luider (overstemmen de surround boxen) , ik heb nog 2 extra boxen, kan ik 4 boxen op surround en 2 op front aansluiten en hoe regel ik die dan in , welk artikel van de gebruikershandleiding (100 pagina's) moet ik lezen en gebruiken.?

Bij voorbaat dank

Robbie van Overmeeren

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Het is niet verstandig om meerdere speakers op één uitgang aan te sluiten. Ik raad je dit ook sterk af als je dit wenst te doen. Meer uitleg vindt je hier -->   https://www.popschoolmaastricht.nl/college_luidsprekers_parallel_serie.php

Je wenst over alle speakers muziek te luisteren? Dan kun je kiezen voor "Multi Ch Stereo". Dan worden overige speakers meegenomen in de stereo weergave. Dan spelen alle speakers evenluid.... Zie handleiding voor meer informatie. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Op de ondersteunings pagina is de gebruikershandleiding te lezen of te downloaden als .pdf.

Denk niet als er extraboxen worden aangesloten dat er iemand is die je kan helpen met de perfecte geluidsinstellingen. De perfecte geluidsinstellingen zijn ook persoonlijk en aan de ruimte afhankelijk.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Robbiebird
Ontdekker

hallo

het gaat mij eigenlijk niet om het perfecte geluid , maar de STR-DH700 is een installatie voor 7.1 geluidsboxen,

aangezien ik geen basbooster gebruik houd ik 6 boxen over , die wil ik in mijn garage af regelen.

groeten Robbie

profile.country.NL.title
Robbiebird
Ontdekker

ik had eerst 4 boxen D.E.F.G. ( 2 voor en 2 achter ) op de daarvoor bestemde uitgangen van de  STR aangesloten,

ik heb dan prachtig surround geluid uit de 4 boxen.

vanochtend heb ik geprobeerd om ook de 2 voorluidsprekers (Front) op de STR aan te sluiten, het geluid van de 4 surround boxen hoor ik nu niet meer , kan ik de STR zo instellen dat ik de 6 boxen gelijktijdig hoor.? is surround dan mogelijk , hoe doe ik dat .?

AVoorluidspreker (links)
BVoorluidspreker (rechts)
CMiddenluidspreker  deze wordt niet gebruikt !
DSurroundluidspreker (links)
ESurroundluidspreker (rechts)
FSurround-achterluidspreker (links)
GSurround-achterluidspreker (rechts)
HSubwoofer      deze wordt niet gebruikt !

profile.country.NL.title
Robbiebird
Ontdekker

hallo technici

Muziek in mijn garage (8.00mtr lang , 5.00mtr breed, 2½ hoog)

ik wil graag proberen het geluid uit mijn STR-DH700 weer te geven via  6 luidsprekers,

de 2 achter luidsprekers hangen op 2½ meter hoog links en rechts ( nu surround )

de 2 voor    Luidsprekers hangen op ½ meter hoog links en rechts  ( nu surround )

2 extra luidsprekers wil ik aan sluiten op front en die op de vloer (voor of achter) plaatsen

en dan via het menu afstellen .?

als ik nu 2 luidsprekers op front aansluit valt het geluid van de andere 4 reeds aangesloten luidsprekers weg.?

wie kan mij helpen .?

Bij voorbaat dank

vriendelijke groet

Robbie van Overmeeren

profile.country.NL.title
Robbiebird
Ontdekker

type fout in vorig bericht

alle 4 de luidsprekers hangen op 2½ hoogte

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Het is niet verstandig om meerdere speakers op één uitgang aan te sluiten. Ik raad je dit ook sterk af als je dit wenst te doen. Meer uitleg vindt je hier -->   https://www.popschoolmaastricht.nl/college_luidsprekers_parallel_serie.php

Je wenst over alle speakers muziek te luisteren? Dan kun je kiezen voor "Multi Ch Stereo". Dan worden overige speakers meegenomen in de stereo weergave. Dan spelen alle speakers evenluid.... Zie handleiding voor meer informatie. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web