annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

radio CDX-GT24

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
1gerard2
Bezoeker

radio CDX-GT24

Waarom onthoud mijn autoradio CDX-GT24 niets?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

Beste Hr/Mevr 1Gerard2,


Welkom op het Sony Forum.

Om u te adviseren voor het onthouden van de kanalen op uw Autoradio, adviseer ik u het volgende.

In de onderstaande link ziet u hoe u de radio dient aan te sluiten, vermoedelijk heeft u de continue voeding niet goed aangesloten: http://pdf.crse.com/manuals/4107645111.pdf

De gele draad dient namelijk aangesloten te zijn, zodat als u de auto uitzet dat de radio voeding blijft krijgen voor het onthouden van de kanalen, anders zal de memory ook uitgaan en alles weer vergeten.

In deze link ziet u hoe u deze dient aan te sluiten, komt u er niet uit?

Adviseer ik u om langs te gaan bij een garage of autodealer om dit goed aan te laten sluiten.

 
Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,
Marc
Sony Medewerker.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

Beste Hr/Mevr 1Gerard2,


Welkom op het Sony Forum.

Om u te adviseren voor het onthouden van de kanalen op uw Autoradio, adviseer ik u het volgende.

In de onderstaande link ziet u hoe u de radio dient aan te sluiten, vermoedelijk heeft u de continue voeding niet goed aangesloten: http://pdf.crse.com/manuals/4107645111.pdf

De gele draad dient namelijk aangesloten te zijn, zodat als u de auto uitzet dat de radio voeding blijft krijgen voor het onthouden van de kanalen, anders zal de memory ook uitgaan en alles weer vergeten.

In deze link ziet u hoe u deze dient aan te sluiten, komt u er niet uit?

Adviseer ik u om langs te gaan bij een garage of autodealer om dit goed aan te laten sluiten.

 
Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,
Marc
Sony Medewerker.