annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

str-dn 1020 receiver geeft constant s.optimizer weer in display

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
SB1703
Nieuw

str-dn 1020 receiver geeft constant s.optimizer weer in display

str-dn 1020 receiver geeft constant "s.optimizer" weer in het display wanneer deze is ingeschakeld. Is het mogelijk om dit anders in te stellen? Bijvoorbeeld bij FM-uitzendingen wil ik liever de RDS-informatie of de zendernaam in het display hebben. Indien dit nu nog niet in te stellen is, komt er misschien nog een update zodat het wel kan? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er iemand is die dit praktisch vindt....

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
rayhaged
Ontdekker

Goedenavond zie nu toevallig je vraag, ik heb mij ook suf gezocht om dit anders in te stellen.

Het enige wat je kan doen is op het knopje display te drukken en dan veranderd de tekst maar blijft niet staan helaas.

Heb jij trouwens ook het probleem met auto volume, dat als je een film zit te kijken met veel effecten dat het geluid helemaal weg zakt ? Als je auto vulime aan zet is het geluid wel helder maar zodra er harder geluid komt dan valt het volume weg.

Als ik auto volume uit zet heb je er geen last meer van alleen moet je dan je.volume erg hard zetten om een beetje geluid te krijgen.

Ben benieuwd hoe jij het ervaart.

Met vriendelijke groet Ray.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
rayhaged
Ontdekker

Goedenavond zie nu toevallig je vraag, ik heb mij ook suf gezocht om dit anders in te stellen.

Het enige wat je kan doen is op het knopje display te drukken en dan veranderd de tekst maar blijft niet staan helaas.

Heb jij trouwens ook het probleem met auto volume, dat als je een film zit te kijken met veel effecten dat het geluid helemaal weg zakt ? Als je auto vulime aan zet is het geluid wel helder maar zodra er harder geluid komt dan valt het volume weg.

Als ik auto volume uit zet heb je er geen last meer van alleen moet je dan je.volume erg hard zetten om een beetje geluid te krijgen.

Ben benieuwd hoe jij het ervaart.

Met vriendelijke groet Ray.

profile.country.nl_NL.title
SB1703
Nieuw

Auto volume is er volgens mij juist voor om harde geluidspieken af te zwakken. Het houdt het volume op een constant niveau. Bij films met veel geluidseffecten zet ik auto volume dan meestal ook gewoon uit.

Met vriendelijke groet,

Sander

profile.country.NL.title
rayhaged
Ontdekker

Hey Sander,

Dat klopt wat je zegt alleen als je het uit zet wordt je geluid ook gelijk een stuk zachter, en dat vindt ik nou net zo zonde. Stemmen etc worden dan gewoon een stuk minder helder, in principe moet de auto volume altijd aan staan om helder geluid te hebben. Met auto volume aan hoef ik de volume maar op bijvoorbeeld op 6 zetten, en als ik het uit zet moet ik het volume naar 12 draaien.

Ik weet niet of dat bij jou ook zo is ? Neem aan van wel !!

Groeten Ray