annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

wh1000xm3 - Google assistent meldt dat "phone has no signal, so I cannot help you with that".

tkdbarrel
Nieuw

wh1000xm3 - Google assistent meldt dat "phone has no signal, so I cannot help you with that".

Zojuist mijn hoofdtelefoon gekocht, Google assistent aangesloten, maar wanneer ik de assistentie oproep (knop op linker oorschelp) krijg ik elke keer de melding "phone has no signal, so I cannot help you with that". 

Ik luister op dat moment naar muziek, dus signaal is er. Notificaties van Google assistent op mijn GSM naar mijn hoofdtelefoon werken ook, maar activatie van assistent op hoofdtelefoon niet.

Ik heb google assistent ingesteld bij de "change function of [NC/Ambient] function" en de setup vervolledigd via de Google Assistent app. Tevens heb ik dit gedrag als ik dichtbij mijn GSM ben, maar ook wanneer ik een meter of twee van mijn GSM verwijderd ben

Het vreemde is dat dit niet consistent is. Zo'n 8x op 10, de andere keren werkt het wel. 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Tkdbarrel,

Ik ga even voor je uitzoeken wat hier een oplossing voor kan zijn!

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wat voor telefoon gebruik je precies? 

Het is in elk geval handig om je telefoon even te herstarten. Dan opnieuw proberen.