cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Join now - be part of our community!

XAV-9550ES

profile.country.NL.title
Stephan79
New

XAV-9550ES

Ik ben in het bezit van de Sony XAV-9550ES, ik ben erg tevreden maar er lijken nog een aantal software problemen in te zitten. Ik kan nergens vinden waar ik deze kan melden. De AI bot verwijst me naar de app maar ook daar kan ik niets vinden. 

De problemen waar ik tegen aan loop:

- Snelheid wordt niet accuraat weergegeven. De snelheid veranderd in blokken van 3 of 4km/h. Altijd dezelfde blokken/snelheid. Dit gebeurt in alle apps via Carplay.

- Achteruit rij camera wordt gespiegeld als de radio start met de versnelling in zijn achteruit.

Iets wat ik graag anders zou zien:

- Een instelling om de resolutie / het scherm beter te kunnen gebruiken. Ik heb nu een prachtige radio met een groot scherm maar zie er niets meer op dan op een goedkope radio met een klein scherm. De iconen en alle informatie is heel groot. 

De overige dingen waar ik tegen aanliep zijn inmiddels opgelost met firmware updates. Mijn dank hier voor.

2 REPLIES 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De Sony Community is speciaal voor alle gebruikers van Sony spul.

Tegenwoordig komen de Sony medewerkers zelden of nooit meer online in de Sony Community helaas.

Misschien lukt het je om antwoord van je vragen te krijgen via het Sony Ontwikkellings Team.

Link 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Stephan79
New

Bedankt! Ga ik dat proberen..