annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Music Transfer HDR-CX130E

profile.country.nl_NL.title
regmarb
Bezoeker

Music Transfer HDR-CX130E

Hi,

How can I connect my HDR-CXC130E camcorder to my laptop to be able to do music transfer?

I enjoy the feature "Highlight playback" from my new camcorder. However, I would like to add music to the library. According to the specs it is possible to use Music transfer for it however, I can't get it working. Where can I find a step by step instruction to connect it?

Thanks for your help,

El

Nu ook de vertaling in het Nederlands:

Geen probleem. Ik hoop dat via dit forum hulp kan krijgen met betrekking tot het volgende:

Ik vind de "Highlight playback" op mijn camcorder een hele interessante functie en ik zou hier veel plezier aan kunnen beleven als ik andere muziek zou kunnen uploaden via music transfer. Volgens de specs die ik op het internet heb gezien zou dit moeten kunnen maar ik krijg het niet voor mekaar. Hoe doe ik dit? Waar kan ik een step by step instructie vinden die werkt voor een HDR-CXC130E?

Alvast bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

El

Message was edited by: regmarb

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
regmarb
Bezoeker

Beste Tycho,

Bedankt voor je reactie, ik was niet zeker over de te gebruiken taal dus heb ik maar Engels genomen. Ik kon me ook voorstellen dat misschien andere, niet Nederlands sprekenden, eenzelfde vraag zouden kunnen hebben.

Ik heb mijn vraag nu ook in het Nederlands geschreven. Hopelijk krijg ik snel een reactie.

Met vriendelijke groet,

El

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Dear Regmarb,

Welcome to the Dutch Sony forums. Please note that this is a Dutch language forum and it will be easier for users to respond to you if you post your message in Dutch. For questions in the English language please access the English forums by clicking the language selection option at the top right of your screen, next to the Sony logo.

Kind regards,

Tycho

Beste Regmarb,

Welkom op de Nederlandstalige Sony forums. Dit is een Nederlandstalig forum en het is makkelijker voor de gebruikers om je te helpen als je je berichten in het Nederlands plaatst. Voor vragen in het Engels kun je terecht op de Engelse forums, klik hiervoor op de taal selectie knop rechts bovenaan je scherm naast het Sony logo.

Met vriendelijke groet,

Tycho

Message was edited by: -Tycho-

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste regmarb,

Bedankt voor het vertalen van uw vraag.

Het Sony forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Indien u vindt dat uw vraag onvoldoende beantwoord is of wanneer u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.

De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

- Tycho -

Forum Moderator