annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony hdr-cx740ve

profile.country.nl_NL.title
palpen
Bezoeker

sony hdr-cx740ve

Zijn er voor de sony hdr-cx740ve drivers beschikbaar?? Zodat ik met mijn video/foto software het interne en externe geheugen kan overzetten. Nu herkent de software de Camera niet!

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
roben008
Lid
profile.country.nl_NL.title
palpen
Bezoeker

Dank voor je Link, Ik heb de nieuwste software op mijn systeem staan maar mijn video programma (magix) herkent de camera niet.

Ik vraag mij af of er wel drivers voor zijn?

Bedankt voor het antwoord.

palpen

profile.country.nl_NL.title
Ronald_Z
Bezoeker

Goedendag cx740 gebruiker.

Zelf heb ik de cx730, maar nog geen videoprogr. (ik denk nml ook aan magix).

Deze kan meen ik gewoon de AVCHD-files lezen van een geheugen kaart, en die kan ik uit de camera nemen.

De 740 kan copieren naar de geheugenkaart en daarna deze uitnemen , zou een optie zijn.

De camera kan via USB als geheugenopslag worden aangezien, (instelling op camera via menu USB-lun etc.)

Ik ben benieuwd of dit lukt, want Sony zal u mogelijk verwijzen naar Magix.

Mijn vraag aan U : wat was eigenlijk de reden van aankoop van de 740 ipv de 730 ?

Een winkelbediende vertelde mij nml dat de 740 iets beter presteerde in low-light, maar dit kan een puur verkooppraatje geweest zijn, want volgens de beschrijving zijn het identieke camera's, en zou er geen verschil zijn. (buiten natuurlijk het GPS en interne geheugen). Ook Sony zelf gaf hier dezelfde specs aan ?

Alvast bedankt.

Gr Ron.

profile.country.nl_NL.title
palpen
Bezoeker

Hallo Ronald_

Ik gebruik zelf Magix Vedeo de Luxe 17 Hd, Het programma is inderdaad geschikt voor AVCHD, HD etc.

In middels ben ik er achter dat Magix zowel in het interne als externe (ik moet dan natuurlijk wel kiezen of intern of extern) geheugen herkent en daarvan direct de bestanden laat zien in het Magix venster.

Of de camera beter presteerd in Low-light weet ik niet ik ben hier nog niet aan toe gekomen. Mijn keuze voor de 740 wegen de goede deal.

Gr. p